Пошуковий запит: (<.>S=Світова література -- Методика викладання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 145
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Галай Які цінності вищі - матеріальні чи моральні? Порівняльна характеристика образів Гобсека та Герасима Калитки за повістю О.де Бальзака "Гобсек" і п’єсою І. Карпенка-Карого " Сто тисяч"/Олена Галай // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 5.-С.32-36
|
>2.
| Хвалько "Я той, хто страждає, хто збунтувався." За творчістю Артюра Рембо. Урок зарубіжної літератури, 10 клас/Наталія Хвалько // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 2.-С.37-42
|
>3.
| Сливка Шолом-Алейхем. "Тев’є-молочар". Уроки зарубіжної літератури. 9 клас/Алла Сливка // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 1.-С.26-34
|
>4.
| Семенюк С.П. Шарль Бодлер - зітканий із суперечностей поет/С. П. Семенюк // Все для вчителя, 2010. т.№ 13-14.-С.58-61
|
>5.
| Пронкевич Чотири смерті Анни Кареніної: кохання-пристрасть крізь призму кінематографа/Олександр Пронкевич // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 1.-С.34-37
|
>6.
| Тіхомірова Чому бунтує Нора Хельмер?/Оксана Тіхомірова // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 3.-С.37
|
>7.
| Кузьмицька Чи виправдовує мета засоби? Фрагмент уроку за новелою Гі де Мопассана "Пампушка"/Світлана Кузьмицька // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 10.-С.27-28
|
>8.
| Лук'янченко Цікаві завдання до вивчення роману Йоанни Ягелло "Кава з кардамоном"/Наталія Лук'янченко // Всесвітня література в школах України, 2019. т.№ 5.-С.48-50
|
>9.
| Кашуба Художній твір як заклик до об’єднання Вітчизни. Система уроків за народною драмою "Вільгельм Тель" Шиллера/Євдокія Кашуба // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 10.-С.43-47
|
>10.
| Тригуб І. А. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі/І. А. Тригуб // Наукові записки, 2018,N № 4.-С.128-133
|
|
|