Пошуковий запит: (<.>S=Світова література -- Методика викладання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 145
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Яциковська Н. Марина Аромштам. "Коли відпочивають янголи".8-й клас/Н. Яциковська // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2017. т.№ 4.-С.53-58
|
>2.
| Яценко Людмила "Мінливих доль таких ніхто, мабуть, іще не знав.". Гімн людині-творцю за романом Д. Дефо "Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо". Роман Д. Дефо як початок "робінзонад"/Людмила Яценко // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 24.-С.30-33
|
>3.
| Яценко Л.О. Літературна гра "Мир вам!" (за творчістю Шолом-Алейхема)/Л. О. Яценко // Зарубіжна література в школі, 2011. т.№ 15-16.-С.57-58
|
>4.
| Яковенко Моріс Метерлінк як теоретик і практик "нової драми"/Лілія Яковенко // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 2.-С.6-13
|
>5.
| Юсипович Вальтер Скотт. "Айвенго". Система уроків світової літератури, 7 клас/Ірина Юсипович // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 10.-С.6-10
|
>6.
| Юсипович Ірина "Моя душа, мов птах прип'ятий." (Дж. Н. Г. Байрон)/Ірина Юсипович // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 24.-С.13-19
|
>7.
| Юсипович Ірина "Мені потрібно істини, і негайно." (Стендаль)/Ірина Юсипович // Світова література. Шкільний світ, 2013. т.№ 15.-С.25-32
|
>8.
| Щолок Борис Пастернак: шляхи долі /Галина Щолок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 10.-С.26-31
|
>9.
| Щербіна Ольга Середньовічна китайська поезія/Ольга Щербіна // Світова література. Шкільний світ, 2013. т.N 22.-С.22-25
|
>10.
| Шулик Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері/Ірина Шулик // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 1.-С.44-45
|
>11.
| Шипович Ю.Ю. Образ "Доброго короля" у середньовічних легендах та переказах. Король Артур та король Матяш. 8-й клас/Ю. Ю. Шипович // Зарубіжна література в школі, 2017. т.№ 3/4.-С.21-23
|
>12.
| Шестак О. Кохання красуні та "морського диявола": трагічна історія/О. Шестак // Світова література. Шкільний світ. -Київ:БФ "Перше вересня", 2015. т.№ 21/22.-С.31-36
|
>13.
| Чабанова О. М. Р. Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон" 8-й клас/О. М. Чабанова // Зарубіжна література в школі, 2019. т.№ 7/8.-С.22-32
|
>14.
| Цибульська Любов Світова література - скарбниця багатств людства. Література як мистецтво слова. Роль книжки в житті людини/Любов Цибульська // Світова література. Шкільний світ, 2013. т.№ 15.-С.13-14
|
>15.
| Царевская Нина "А спокойствие - душевная подлость" Нравственные искания Л. Н. Толстого/Нина Царевская // Світова література. Шкільний світ, 2013. т.N 23.-С.19-22
|
>16.
| Ціко Ігор Різнорівневі та індивідуальні завдання зі світової літератури/Ігор Ціко // Світова література. Шкільний світ, 2013. т.№ 13/14.-С.6-79
|
>17.
| Хроменко Окремі специфічні види літературознавчого аналізу/Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 2.-С.6-12
|
>18.
| Хроменко Методичні рекомендації щодо організації уроку за темою А.П.Чехов "Хамелеон". 6 клас/Ірина Хроменко, Лілія Бондарук // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 11.-С.38-41
|
>19.
| Химерна Наталія Календарно-тематичне планування уроків світової літератури в 5 класі/Наталія Химерна // Світова література. Шкільний світ, 2013. т.№ 5.-С.4-6
|
>20.
| Химера Естетизм Оскара Уальда в романі "Портрет Доріана Грея"/Наталя Химера, Олена Григоренко // Світова література. Шкільний світ. -Київ:БФ "Перше вересня", 2015. т.№ 7/8.-С.25-43
|
>21.
| Хвалько "Я той, хто страждає, хто збунтувався." За творчістю Артюра Рембо. Урок зарубіжної літератури, 10 клас/Наталія Хвалько // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 2.-С.37-42
|
>22.
| Харлан О. "Нова речевість" як стильова тенденція в літературі перших десятиріч XX ст./Ольга Харлан // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 11.-С.30-33
|
>23.
| Форсюк Пошуки істини у філософських притчах "Маленький принц" А.де Сент- Екзюпері та "Алхімік" П.Коельо/Валентина Форсюк // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 7-8.-С.62-72
|
>24.
| Фіялкович В. І. Літературно-музична композиція "Серця, поєднані Україною" (присвячений 220-річчю з дня народження О. де Бальзака)/В. І. Фіялкович // Зарубіжна література в школі, 2019. т.№ 7/8.-С.53-60
|
>25.
| Філоненко С. "Усі відтінки рожевого." дамський роман, чикліт, жіночий детектив як жанри сучасної масової літератури/Софія Філоненко // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 11.-С.41-45
|
>26.
| Ушкалов Л. "Не завидуй багатому." Про гроші, піратів та українську класику/Л. Ушкалов // Україна молода, 2012. т.9 жовт. (№ 149).-С.15
|
>27.
| Уроки для учнів 11-х класів. ІІ семестр/Тетяна Мельник [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8.-С.4-81
|
>28.
| Ураков О. Сказку эту поведаю теперь я свету./О. Ураков // Сценарии и репертуар, 2011. т.№ 13.-С.30-42
|
>29.
| Тумаш Поліський Дудар в українській школі/Валентина Тумаш // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2019. т.№ 5.-С.18-29
|
>30.
| Тригуб І. А. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі/І. А. Тригуб // Наукові записки, 2018,N № 4.-С.128-133
|
|
|