Пошуковий запит: (<.>S=Соціальна педагогіка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
>1.
| Липский И.А. Методические риски развития социальной педагогики /И. А. Липский // Педагогика, 2009. т.№ 3.-С.24-33
|
>2.
| Мойсеєнко К. Особливості роботи соціального педагога/К. Мойсеєнко // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2009. т.№ 2.-С.63-65
|
>3.
| Пальчевський С.С. Формування особистісної зрілості вихованців гімназії в процесах соціального розвитку/С. С. Пальчевський // Практична психологія та соціальна робота, 2009. т.№ 3.-С.64-67
|
>4.
| Васюк О. Методика професійного добору соціальних педагогів/О. Васюк // Вісник Книжкової палати, 2008,N N 1.-С.26-29.
|
>5.
| Теслюк В. Сутність соціально-педагогічної роботи/В. Теслюк // Вісник Книжкової палати, 2008,N N 11.-С.45-48.
|
>6.
| Панова О. В. Роль социального проектирования в воспитании школьников/О. В. Панова // Воспитание школьников, 2011. т.№ 8.-С.31-34
|
>7.
| Маленкова Н. Л. Социально-педагогические условия подготовки к семейной жизни подростков из дисфункциональных семей/Н. Л. Маленкова // Воспитание школьников, 2011. т.№ 8.-С.45-48
|
>8.
| Краснова Н. П. Сутність методичної роботи в пенітенціарному закладі/Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012. т.№ 1.-С.62-70
|
>9.
| Клемантович И. П. Использование педагогических инновационных технологий в социальной работе с детьми и их родителями/И. Клемантович, М. Фарниева // Воспитание школьников, 2012. т.№ 7.-С.52-55
|
>10.
| Киржой Е. В. Особенности процесса социализации подростков, находящихся в трудной жизненной ситуации/Е. В. Киржой // Воспитание школьников, 2012. т.№ 6.-С.34-39
|
>11.
| Корабльова О. О. Сутність і зміст мобінгу як соціально-педагогічної проблеми/О. О. Корабльова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012,N № 4.-С.54-61
|
>12.
| Калько І. В. Умови та можливості реалізації ідеї гендерної рівності студентської молоді/І. В. Калько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2013,N № 1.-С.56-60
|
>13.
| Петришин Л. Й. Технологія "креативізації особистості" як інтегральна складова процесу формування креативності майбутніх соціальних педагогів (МПС)/Л. Й. Петришин // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015. т.№ 6.-С.21-24
|
>14.
| Ейдеміллєр В. Прийомні діти: що треба знати вихователю /Вікторія Ейдеміллєр // Дошкільне виховання, 2015. т.№ 6.-С.22-25
|
>15.
| Татенко В. О. Феномен соціалізації в контексті суб'єктно-вчинкового підходу/В. О. Татенко // Педагогіка і психологія, 2015. т.№ 3.-С.44-52
|
>16.
| Полударова А. Робота соціального педагога з учнями з особливими освітніми потребами/А. Полударова, В. Щорс // Шкільний бібліотечно-інформаційний центр, 2015. т.№ 10.-С.57-59
|
>17.
| Єрмоленко Д. О. Мезорівневі зовнішні фактори впливу на формування правосвідомості молоді/Д. О. Єрмоленко // Митна справа, 2015. т.№ 5.-С.16-22
|
|