Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Соціокультурна інфраструктура<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Мезецька К. Ю.
Назва
: Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 11. - С. 186-190: рис. (Шифр Ф241809/2013/11)
Примітки
: Бібліогр.: с. 190
Предметні рубрики:
Соціокультурна інфраструктура
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): торгова марка--бренд--брендинг--позиціонування бренда--маркетингова діяльність--стратегії позиціонування
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)