Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Соціологія масових комунікацій<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 60.56
Автор(и)
: Батаева Е. В.
Назва
: Этнометодологический анализ онлайн-коммуникаций: кризисный эксперимент в чатах
Місце публікування
: Социс. - 2011. - № 12. - С. 88-98. - ISSN 0132-1625 (Шифр С975335/2011/12). - ISSN 0132-1625
Примітки
: Библиогр.: с. 97-98
ББК
: 60.56
Предметні рубрики:
Соціологія масових комунікацій
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): етнометодологія--кризовий експеримент--чат
Анотація:
При изучении процесса текст-ориентированной электронной коммуникации в интернет-сообществах перспективным является этнометодологический подход. Автором выполнено исследование онлайн-коммуникации в нескольких русско- и украинско-язычных чатах с помощью метода кризисных экспериментов, дополненого семиотическим анализом ников и социально-драматургическим анализом исполняемых кибер-акторами ролей.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 60.56
Автор(и)
: Цой Н. А.
Назва
: Феномен интернет-зависимости и одиночество
Місце публікування
: Социс. - 2011. - № 12. - С. 98-107. - ISSN 0132-1625 (Шифр С975335/2011/12). - ISSN 0132-1625
ББК
: 60.56
Предметні рубрики:
Соціологія масових комунікацій
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інтернет-користування--соціальні відносини--інтернет-залежність
Анотація:
Интернет-зависимость стала социальной проблемой, вызывающей обеспокоенность общественности и выступающей предметом специальных исследований. Чувство одиночества, не являясь единственной причиной её возникновения, оказывается одним из её факторов. Представлены результаты социологического исследования условий развития интернет-зависимости с точки зрения субъективной оценки качества социальных отношений и удовлетворённости ими. Проведение такого рода исследований позволяет выявить факторы риска возникновения интернет-зависимости.
Знайти схожі
3.
Форма документа
:
Шифр видання
:
Автор(и)
: Сусська Ольга
Назва
: Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа
Місце публікування
: Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - К., 2017. - № 2. - С. 119-130: табл. (Шифр С774614/2017/2)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Соціологія масових комунікацій
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): масова комунікація--методологія--комунікативна стратегія--соціокультурний аналіз--інформаційне поле
Анотація:
У соціології масових комунікацій методологічні інтерференції та варіативність використання наукових підходів ведуть своє походження від другої половини XX ст. й набувають нових рис у поточний період. Нові виклики радше не породжують нові методи, а відкривають шляхи до суміщення, іноді “дифузного” використання, іноді інтерференції методологічних підходів, схрещення раціональних та постмодерністських тлумачень симулятивної природи мас-медійної комунікації. Так вибудовується картина достатньо проявленої “дифузії” наукових підходів і напрямів. Стає дедалі вагомішим поширення ан- тропоцентричних та соціокультурних візій. Використання згаданих підходів надає широкі можливості у вивченні комунікативних стратегій та дозволяє осягнути максимально різнобічно медіа-комунікативну діяльність, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб'єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)