Пошуковий запит: (<.>S=Спеціальна педагогіка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Кулагина Е.В. Образование детей с ограниченными возможностями здоровья. Опыт коррекционных и интеграционных школ/Е. В. Кулагина // Социс, 2009. т.№ 2.-С.107-116
|
>2.
| Ілляшенко Т. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому навчальному закладі/Т. Ілляшенко // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 10.-С.14-18
|
>3.
| Будучина О. Зимние забавы/О. Будучина, Н. Воронина // Дошкольное воспитание, 2009. т.№ 1.-С.103-104
|
>4.
| Просвиркина Е.Н. Развитие мышления на логопедических занятиях/Е. Н. Просвиркина // Начальная школа, 2009. т.№ 1.-С.33-35
|
>5.
| Радченко О. Як важливо чути світ./О. Радченко // Дошкільне виховання, 2009. т.№ 4.-С.26-28
|
>6.
| Онищенко О. Урок з особливими потребами/О. Онищенко // Україна молода. -Київ:Україна молода, 2010,N N 41.-С.12
|
>7.
| Малинович Л. Сформована готовність до шкільного навчання: вивчення проблеми у сучасній науці/Л. Малинович // Педагогічна думка, 2015. т.№ 4.-С.23-27
|
>8.
| Кулик Побачити пальцями і серцем/Наталія Кулик // Освіта України, 2019. т.№ 16/17.-С.14-15
|
>9.
| Мельніченко О. О. Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах/О. О. Мельніченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.2-4
|
>10.
| Шматко Т. В. Осінь іде, красу та урожай несе/Т. В. Шматко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 4 (квіт.).-С.11-14
|
>11.
| Прохоренко Освіта особливих дітей: пріоритети розвитку/Леся Прохоренко // Педагогiчна газета, 2020. т.лип. - серп. (№ 4).-С.6
|
|