Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Стилі і напрями літератури -- Класицизм<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки 43-49
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 16-43 (Шифр З870484/2017/1)
Предметні рубрики:
Уроки світової літератури-- Розробки уроків
Стилі і напрями літератури-- Бароко
Стилі і напрями літератури-- Класицизм
Письменники іспанські, 16-17 ст.-- Поети
Письменники англійські, 16-17 ст.-- Поети
Зміст
: Урок № 43. Тема: Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство". ; Урок № 44. Тема: Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору. Можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані. ; Урок № 45. Тема: Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" ( тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Урок № 46. Тема: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). ; Урок № 47. І варіант. Тема: Луїс де Гонгора-і-Арготе (1561-1627). "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя. Або ІІ варіант. Тема: Джонн Донн ( 1572 -1631). "Священні сонети" (19 сонет "Щоб мучить мене."). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова ; Урок № 48. Тема: Виразне читання поезії бароко з обгрунтуванням вибору. ; Урок № 49. Тема: Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму
Анотація:
Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Куцінко О. Г.
Назва
: Бароко і класицизм : [8-й клас]
Місце публікування
: Зарубіжна література в школі. - 2020. - Лютий (№ 3/4). - С. 23-42: рис. (Шифр З035071/2020/3/4)
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Стилі і напрями літератури-- Бароко
Зарубіжна література-- Розробки уроків
Стилі і напрями літератури-- Класицизм
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): художні напрями--інтерактивні прийоми навчання--бароко--класицизм--плани-конспекти уроків
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)