Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Суспільство -- Держава<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 66/Р 17
Автор(и)
: Разуваев Н. В.
Назва
: Эволюция политической организации общества в контексте социального развития : политология и правоведение
Місце публікування
: Личность. Культура. Общество. - 2011. - N 1. - С. 253-259 (Шифр Л715398/2011/1)
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
ББК
: 66
Предметні рубрики:
Суспільство-- Держава
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): ібв
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Волков Ю. Г.
Назва
: Гуманистическая миссия креативного класса
Місце публікування
: Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 2. - С. 3-20. - ISSN 0869-8120 (Шифр С594713/2012/2). - ISSN 0869-8120
Примітки
: Библиогр. в подстроч. примеч
Предметні рубрики:
Суспільство-- Держава
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): креативний клас--креативність--ідеологія
Анотація:
В статье выявляется существующий в современном обществе запрос на креативный класс. Автор концептуализирует понятие "креативный класс" и говорит о его стремлении к социальной субъективности, к участию в социальной жизни как системе гуманистических ориентированных отношений, стремлении сделать общественную среду восприимчивой к новым идеям. В гуманистической идеологии креативный класс находит своё социальное кредо.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 67
Автор(и)
: Замятина Н.Ю.
Назва
: Креативный класс, символический капитал и территория : методология
Місце публікування
: Общественные науки и современность. - 2013. - № 4. - С. 130-139: рис. (Шифр О248624/2013/4)
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
ББК
: 67 + 66
Предметні рубрики:
Суспільство-- Держава
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): креативна економіка--символічна влада--просторовий поворот--організація простору--регіональне співтовариство--креативність
Зміст
: Креативный класс и региональное сообщество ; Место креативного класса, или Символичесую власть - творцам ; Контекст: "интелектуалы и власть" ; Собственность, интеллектуальная собственность. Власть, символическая власть ; Пространство, власть, "заповедники креативного класса" ; В поисках мерила креативной власти
Анотація:
В основе теории креативного класса Р. Флориды лежат "три Т" - талант, терпимость и технологии. В статье показано, что только там, где символическая власть в обществе принадлежит креативному классу, наблюдается эффект "креативной экономики".
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)