Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Топ-менеджмент компанії -- Ефективність роботи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр
Назва : Економічні логіки маркетингових дій
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2012. - № 5. - С. 57-61
Примітки : Библиогр.: с. 61 (12 назв.)
Предметні рубрики: Маркетингові технології
Маркетинговий інструментарій
Топ-менеджмент компанії-- Ефективність роботи
Анотація: У статті розглянуто формування комплексу економічних логік маркетингових дій підприємств на різних стадіях формування ринку для прийняття управлінських рішень задля визначення основних напрямів зосередження їх маркетингових зусиль.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)