Пошуковий запит: (<.>S=Торгові марки<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Крижна В.М. Правова охорона добре відомих торговельних марок за законодавством України/В. М. Крижна // Вісник господарського судочинства, 2009. т.№ 1.-С.74-78
|
>2.
| Слободян С. Про підстави відмови у наданні правової охорони товарним знакам (торговельним маркам) відповідно до чинного законодавства України/С. Слободян // Інтелектуальна власність. -Київ:АСпект-2003, 2011,N N 2.-С.53-59
|
>3.
| Царьков Е. Продовольственная оккупация страны/Е. Царьков // 2000. -Киев:2000, 2011,N N 11.-С.В6.
|
>4.
| Бук Л.М. Розвиток брендингу на українському ринку/Л. М. Бук // Економіка та держава, 2011. т.№ 3.-С.43-46
|
>5.
| Шевелева Т. Правова охорона назв держав приїх використанні у складі торговельних марок: вирішення проблемних питань країнами-членами ВОІВ/Тамара Шевелева // Інтелектуальна власність, 2011. т.№ 5.-С.4-6
|
>6.
| 120 лет безупречной репутации! // Діловий вісник, 2011. т.№ 8.-С.22
|
>7.
| Грошев И. Эмоциональный брендинг и поведение потребителя/Игорь Грошев, Алексей Краснослободцев // Проблемы теории и практики управления, 2012. т.№ 7/8.-С.119-126
|
>8.
| Мотриченко В. М. Розвиток брендів в Україні/В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 11.-С.157-160
|
>9.
| Крук М. Добре відомі фахівці про добре відомі знаки/Марина Крук // Інтелектуальна власність, 2012. т.№ 12.-С.16-28
|
>10.
| Андрощук Г. Торговельні марки, що стали загальновживаними/Геннадій Андрощук // Інтелектуальна власність, 2013. т.№ 4.-С.34-42
|
>11.
| Сидоренко С. Правова охорона рухових торговельних марок в Україні: нагальна необхідність чи питання часу?/Сергій Сидоренко // Інтелектуальна власність, 2013. т.№ 9.-С.40-42
|
>12.
| Пустотин В. Омоложение украинских брендов: как правильней/В. Пустотин // Маркетинг в Українi, 2015. т.№ 4.-С.24-30
|
>13.
| Прохорівська С. Декілька простих кроків до розвитку бренду/С. Прохорівська // Приватний підприємець, 2015. т.№ 21.-С.42-43
|
>14.
| Пазюк В. Л. Визнання ефективності винного бренда/В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2015. т.№ 3.-С.171-175
|
>15.
| Сугоняко Ю. Міжнародна реєстрація торговельної марки: процедурні питання/Ю. Сугоняко // Юридичний вiсник України, 2016. т.18-24 берез. (№ 11).-С.15
|
>16.
| Ніфатова О.М. Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління/О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні, 2017. т.№ 12.-С.157-163
|
>17.
| Швець Г. "Ukraine now": як використовувати бренд в інформаційній роботі/Ганна Швець // Вісник пенсійного фонду України. -Киев:Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України, 2018. т.№ 12.-С.32-33
|
>18.
| Андрощук Г. Ребрендинг торгової марки BMW. "Адаптація до молодого клієнта, який живе в цифровому світі"/Геннадій Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні, 2020. т.№ 2.-С.43-45
|
>19.
| Боровська Від двох вуликів - до засновника торгової марки/Ірина Боровська // Нові горизонти, 2022. т.18 серп. (№ 33).-С.5
|
|