Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (17)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Торгові марки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 67
Автор(и) : Крижна В.М.
Назва : Правова охорона добре відомих торговельних марок за законодавством України
Місце публікування : Вісник господарського судочинства. - 2009. - № 1. - С. 74-78 (Шифр В475483/2009/1)
ББК : 67 + 65
Предметні рубрики: Торгові марки
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слободян С.
Назва : Про підстави відмови у наданні правової охорони товарним знакам (торговельним маркам) відповідно до чинного законодавства України
Місце публікування : Інтелектуальна власність: науково-практичний журнал. - Київ: АСпект-2003, 2011. - N 2. - С. 53-59. - ISSN 1608-6422 (Шифр І091871/2011/2). - ISSN 1608-6422
Примітки : Бібліогр.: с. 59
Предметні рубрики: Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вдетн
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 65/Ц 20
Автор(и) : Царьков Е.
Назва : Продовольственная оккупация страны
Місце публікування : 2000. - Киев: 2000, 2011. - N 11. - С. В6. (Шифр 2303728/2011/11)
ББК : 65
Предметні рубрики: Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ібв
Анотація: О том, что под украинскими торговыми марками скрываются иностранные корпорации.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бук Л.М.
Назва : Розвиток брендингу на українському ринку
Місце публікування : Економіка та держава. - 2011. - № 3. - С. 43-46 (Шифр Е027782/2011/3)
Примітки : Бібліогр. с. 46 (17 назв)
Предметні рубрики: Торгові марки
Анотація: Запропоновано комплексний підхід до аналізу розвитку брендінгу на українському ринку. Розглянуто передумови, що зумовили інтерес виробників до брендингу. Охарактеризовано основні тенденції, що свідчать про розвиток брендингу. Виокремлено і проаналізовано сприятливі умови для формування брендів вітчизняними виробниками та окреслено існуючі проблеми у поширені брендингу товарів вітчизняного виробництва.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевелева Т.
Назва : Правова охорона назв держав приїх використанні у складі торговельних марок: вирішення проблемних питань країнами-членами ВОІВ
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2011. - № 5. - С. 4-6 (Шифр І091871/2011/5)
Предметні рубрики: Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реєстрація--правова охорона
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : 120 лет безупречной репутации!
Місце публікування : Діловий вісник. - 2011. - № 8. - С. 22 (Шифр Д891950/2011/8)
Предметні рубрики: Коньяки
Торгові марки
Анотація: Дім марочних коньяків «Таврія» – одне з ключових виноробницьких підприємств України. На підприємстві випускаються чотири лінійки коньяків, які відомі не лише в Україні, але і далеко за її межами.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грошев И., Краснослободцев А.
Назва : Эмоциональный брендинг и поведение потребителя
Місце публікування : Проблемы теории и практики управления. - 2012. - № 7/8. - С. 119-126: рис. (Шифр П510034/2012/7/8)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Торгові марки
Психологія-- Емоції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія бренду--емоційний компонент--споживча поведінка
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мотриченко В. М.
Назва : Розвиток брендів в Україні
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 11. - С. 157-160: рис., табл. (Шифр Ф241809/2012/11)
Примітки : Бібліогр.: с. 160
Предметні рубрики: Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--брендінг--бренд-менеджмент
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крук М.
Назва : Добре відомі фахівці про добре відомі знаки
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2012. - № 12. - С. 16-28. - ISSN 1608-6422 (Шифр І091871/2012/12). - ISSN 1608-6422
Предметні рубрики: Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торгові знаки--промислова власність--товарні знаки
Анотація: Наприкінці листопада 2012 року у приміщені Державного підприємства "Український інститут промислової власності" відбувся семінар на тему "Охорона добре відомих знаків в Україні". В статті розповідається про актуальні питання в сфері товарних знаків, які були висвітлені на цьому семінарі.
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрощук Г.
Назва : Торговельні марки, що стали загальновживаними
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2013. - № 4. - С. 34-42. - ISSN 1608-6422 (Шифр І091871/2013/4). - ISSN 1608-6422
Примітки : Бібліогр.: с. 42
Предметні рубрики: Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби індивідуалізації--ринкова економіка--перетворення торговельної марки на родове поняття--правові інструменти
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко С.
Назва : Правова охорона рухових торговельних марок в Україні: нагальна необхідність чи питання часу?
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2013. - № 9. - С. 40-42. - ISSN 1608-6422 (Шифр І091871/2013/9). - ISSN 1608-6422
Предметні рубрики: Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): охорона торговельних марок--рухові знаки
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пустотин, Вадим
Назва : Омоложение украинских брендов: как правильней
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 24-30: фот. (Шифр М636468/2015/4)
Предметні рубрики: Маркетингові технології
Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд "наша ряба"--бренд"геркулес"--логотипи--бренд "киевстар"
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Прохорівська, Світлана
Назва : Декілька простих кроків до розвитку бренду
Місце публікування : Приватний підприємець. - 2015. - № 21. - С. 42-43 (Шифр П628280/2015/21)
Предметні рубрики: Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): логотип на товари--дрібний опт--упаковка--бренд в інтернете
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пазюк В. Л.
Назва : Визнання ефективності винного бренда
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 171-175. - ISSN 2411-5215 (Шифр П147728/2015/3). - ISSN 2411-5215
Примітки : Бібліогр.: с. 175
Предметні рубрики: Торгові марки
Алкогольні напої
Бренд
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура споживання--якість продукції--реклама--купівля
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Сугоняко, Юрій
Назва : Міжнародна реєстрація торговельної марки: процедурні питання : роз'яснення
Місце публікування : Юридичний вiсник України. - 2016. - 18-24 берез. (№ 11). - С. 15 (Шифр Ю711068/2016/11)
Предметні рубрики: Торгові марки
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ніфатова О.М.
Назва : Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 157-163 (Шифр Ф241809/2017/12)
Примітки : Бібліогр. с. 162-163 (9 назв)
Предметні рубрики: Торгові марки
Анотація: Статтю присвячено формуванню формалізованого представлення сутності брендингового підходу в управлінні інтегрованими структурами бізнесу. На основі застосування апарату формальної логіки та морфологічного аналізу запропоновано авторське визначення поняття "брендинг інтегрованої структури бізнесу". Представлено модель брендингу інтегрованої структури бізнесу в рамках використання системного підходу.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швець, Ганна
Назва : "Ukraine now": як використовувати бренд в інформаційній роботі
Місце публікування : Вісник пенсійного фонду України. - Киев: Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України, 2018. - № 12. - С. 32-33 (Шифр В168948/2018/12)
Предметні рубрики: Реклама
Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендбук--логотип
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрощук, Геннадій
Назва : Ребрендинг торгової марки BMW. "Адаптація до молодого клієнта, який живе в цифровому світі"
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2020. - № 2. - С. 43-45: іл. (Шифр І091871/2020/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 45
Предметні рубрики: Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): новий логотип bmw--бренди
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Боровська, Ірина
Назва : Від двох вуликів - до засновника торгової марки
Місце публікування : Нові горизонти. - 2022. - 18 серп. (№ 33). - С. 5: фот. (Шифр Н829876/2022/33)
Предметні рубрики: Торгові марки
Бджільництво-- Медовий бізнес --Чернігівська область (Україна)
Пасічництво-- Бджільництво-- Мед --Чернігівська область (Україна)
Географіч. рубрики: Новгород-Сіверський, місто --Чернігівська область (Україна)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "сіверські меди", торгова марка--медовари--віталій кром
Анотація: Віталій Кром із Новгорода-Сіверського - засновник торгової марки "Сіверські меди". У його асортименті питний мед і лавандовий, і горіхи в меду, і крем-мед. А ще Віталій - один-єдиний в Україні, хто успішно сушить ягоди і фрукти в меду.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)