Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Торгівельні підприємства -- Мерчандайзинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65
Автор(и) : Трохимець О.І.
Назва : Вплив внутрішнього середовища супермаркетів на імпульсивні покупки споживачів
Місце публікування : Економіка та держава. - 2013. - № 2. - С. 33-34 (Шифр Е027782/2013/2)
Примітки : Бібліогр. с.34 (7 назв)
ББК : 65
Предметні рубрики: Торгівельні підприємства-- Мерчандайзинг
Анотація: У статті розглянуто вплив внутрішнього середовища супермаркетів на здійснення імпульсивних покупок споживачами. Проаналізовано фактори, які спонукають до покупок за імпульсом.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)