Пошуковий запит: (<.>S=Торгівля<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Shops and Shopping // English for everybody, 2009. т.№ 4.-С.15-16
|
>2.
| Тімонін С. Інкотермс 2010 - нові правила торгівлі/Сергій Тімонін // Фінансовий контроль, 2011. т.№ 8.-С.18-21
|
>3.
| Дмитрієв Н. О. Інституційно-правове регулювання та забезпечення електронної торгівлі на регіональному рівні (на прикладі країн ЄС та СНД)/Н. О. Дмитрієв, В. О. Голубєва, В. Р. Кучеренко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 2012. т.№ 6.-С.45-51
|
>4.
| Забиян М. В Чернигове открылся большой супермаркет /М. Забиян, Г. Гнып // Весть, 2010. т.№ 50.-С.16
|
>5.
| Бєлокоз О. І. Визнання та оцінка клієнтського капіталу торговельних підприємств/О. І. Бєлокоз // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 12.-С.189-193
|
>6.
| Собуцький С. Екстренне гальмування. Перспективи ринку рітейлу в Україні/С. Собуцький // Вісник. Право знати все про податки і збори, 2015. т.№ 3.-С.44-46
|
>7.
| Гобанова Е. Займемся секс-шопингом/Е. Гобанова, О. Макуха // Весть, 2010. т.№ 33.-С.9
|
>8.
| Галун Д. А. Качественные показатели эффективности визуального мерчендайзинга/Д. А. Галун // Швейная промышленность, 2012. т.№ 3.-С.12
|
>9.
| Гаврик В. Книжкова "євро революція"/Вікторія Гаврик // Деснянська правда, 2014. т.20 лют. (№ 7) .-С.7
|
>10.
| Мостовий Г. І. Концепція вільної торгівлі між Україною та ЄС/Мостовий Г. І., Савченко І. Г. // Зовнішня торгівля: право та економіка, 2011. т.№ 1.-С.27-31
|
>11.
| Беседа Я. Купи-продай/Яна Беседа // Инвестгазета, 2013. т.№ 42.-С.30-32
|
>12.
| Стежеринський А. "Лавіс-2" відкрито!/Аркадій Стежеринський // Чернігівські відомості, 2011. т.1 черв. (№ 22) .-С.3
|
>13.
| Чернікова Г. С. Методика оцінювання ефективності торговельних центрів/Г. С. Чернікова // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 6.-С.125-131
|
>14.
| Окунєва О. В. Моделі сучасного розвитку вітчизняних торговельно-посередницьких підприємств/О. В. Окунєва // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 3/4.-С.59-63
|
>15.
| Дідковська Б. В. Моделювання обсягів продажу комерційних автомобілів/Б. В. Дідковська // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 4.-С.118-122
|
>16.
| Оленников О. В. Мотивация персонала в системе розничной торговли/О. В. Оленников // Вопросы экономических наук, 2013. т.№ 6.-С.35-38
|
>17.
| Примак І. На Трійцю Менщина знову ярмакуватиме/І. Примак // Наше слово, 2010,N N 20.-С.2
|
>18.
| Белецкий М. Д. Обеспечение лояльности потребителей - приоритет в развитии сферы розничной торговли/М. Д. Белецкий // Вопросы экономических наук, 2013. т.№ 2.-С.8-9
|
>19.
| Височин І. В. Оцінка ресурсного забезпечення товарообороту підприємств роздрібної торгівлі України/І. В. Височин // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 4.-С.132-137
|
>20.
| Ситник Г. В. Планування товарообороту підприємства торгівлі на основі портфельного підходу/Г. В. Ситник // Економічний часопис - ХХІ, 2013. т.№ 11/12.-С.70-74
|
|
|