Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Туризм -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Прочан А. О. Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень/А. О. Прочан // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2012. т.№ 1.-С.152-155
2.

Дмитрук О. В. Структура маркетингу - резерв підвищення ефективності діяльності підприємств рекреаційно-туристичної сфери/О. В. Дмитрук // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013. т.№ 4.-С.65-67
3.

Хлюст Л. П. Теоретические подходы к оценке эффективности рекламной деятельности туристического предприятия/Л. П. Хлюст // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013. т.№ 5.-С.157-160
4.

Чобаль Л.Ю. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємництва в сфері сільського аграрного туризму/Л.Ю. Чобаль // Формування ринкових відносин в Україні, 2018. т.№ 2.-С.88-92
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)