Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Туризм -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прочан А. О.
Назва : Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 152-155. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/1). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 154
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туристичний оператор--туристичний агент--ринкова сегментація--виробники туристичих послуг
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дмитрук О. В.
Назва : Структура маркетингу - резерв підвищення ефективності діяльності підприємств рекреаційно-туристичної сфери
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 4. - С. 65-67: рис. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/4). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 67
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефективність управління та діяльності--структура та елементи маркетингу--персонал--організаційна культура--маркетинг за базами даних--прибуток
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хлюст Л. П.
Назва : Теоретические подходы к оценке эффективности рекламной деятельности туристического предприятия
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 157-160. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/5). - ISSN 1814-1161
Примітки : Библиогр.: с. 159
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туристичні підприємства--реклама в туристичній галузі--ефективність реклами
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чобаль Л.Ю.
Назва : Формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємництва в сфері сільського аграрного туризму
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 2. - С. 88-92 (Шифр Ф241809/2018/2)
Примітки : Бібліогр. с. 92 (8 назв)
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Анотація: У статті дано визначення сутності поняття "маркетингові комунікації".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)