Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Туризм -- Послуги<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельниченко, Світлана
Назва : Методика дослідження якості обслуговування на туристичних підприємствах
Місце публікування : Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 1. - С. 24-33: табл. (Шифр В352419/2012/1)
Примітки : Бібліогр. с. 32-33 (5 назв)
ББК : 65.433
Предметні рубрики: Туризм-- Послуги
Система управління якістю
Анотація: Розкрито особливості оцінювання якості обслуговування на туристичних підприємствах; сформульовано принципи управління якістю з урахуванням галузевої специфіки; апробовано методику "Таємний покупець" у мережі туристичних офісів на території України; визначено вимоги щодо управління якістю туристичних послуг.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Социальный формат туризма
Місце публікування : Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2013. - № 4. - С. 14-15: фот. цв. (Шифр -635346/2013/4)
Предметні рубрики: Туризм-- Послуги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): право людей на відпочинок--туристична індустрія--форми і якість послуг--якість життя --соціальна структура суспільства
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)