Пошуковий запит: (<.>S=Туристична індустрія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ісаєва К. Проблема кадрового забезпечення розвитку туризму в Україні/К. Ісаєва, Н. Іванюк, В. В. Шиманська // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.52-53
|
>2.
| Антоненко І.Я. Використання сучасних методів продажу в збутовій стратегії туристичних підприємств/І. Я. Антоненко, Є. О. Музичка // Економіка та держава, 2012. т.№ 3.-С.36-39
|
>3.
| Бабенко І. Туристична індустрія втрачає мільярди гривень/І. Бабенко // Діловий вісник, 2012. т.№ 11.-С.18-19.
|
>4.
| Бартошук О. В. Концептуальні підходи до формування стратегії розвитку туристичної галузі/О. В. Бартошук // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 3/4.-С.38-41
|
>5.
| Бондаренко М. П. Теоретичні засади розвитку індустрії туризму/М. П. Бондаренко // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 3/4.-С.19-22
|
>6.
| Бриль К. Г. Актуалізація екологічно-орієнтованого туризму у сучасних туристичних центрах/К. Г. Бриль // Науковий вісник Полісся, 2015. т.№ 2.-С.39-45
|
>7.
| Ведмідь Н. І. Функціонально-цільове наповнення санаторно-курортної та оздоровчої послуги в ієрархії потреб/Н. І. Ведмідь // Економічний часопис - ХХІ, 2013. т.№ 1/2.-С.91-94
|
>8.
| Вовк В. Смак зеленого туризму/В. Вовк // Новини агротехніки. -Київ:СПД ФО Ольховик К.В., 2013. т.№ 1/2.-С.54-58
|
>9.
| Ганжа І. Туристичні ресурси в структурі соціально-економічних пріоритетів України/І. Ганжа, Н. О. Новікова // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.43-44
|
>10.
| Герасименко В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг/В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Українi, 2009. т.№ 2.-С.41-46
|
>11.
| Громов Податок на відпочинок - у нас не як скрізь/Олег Громов // Урядовий кур'єр, 2019. т.№ 71.-С.7
|
>12.
| Гуслєв А. П. Оцінка впливу міжнародної конкуренції в умовах глобалізації на функціонування і розвиток туристичної індустрії/А. П. Гуслєв // Науково-технічна інформація, 2011. т.№ 4.-С.39-43
|
>13.
| Доскалова А. Добро пожаловать в Болгарию! Визовый режим - не помеха/А. Доскалова // Украинский туризм, 2009. т.№ 2.-С.60-63
|
>14.
| Дубровык А. Украинская индустрия "гостеприимства" на старте /А. Дубровык // День. -Киев:Украинская пресс-группа, 2010,N N 200.-С.5.
|
>15.
| Забуранна Л. В. Теоретичні підходи до класифікації туризму в сучасних умовах розвитку туристичного ринку/Л. В. Забуранна // Формування ринкових відносин в Україні, 2011. т.№ 12.-С.168-173
|
>16.
| Кінаш І.П. Формування туристично-рекреаційної інфраструктури як напрям розвитку екологічних послуг/І. П. Кінаш // Екологічний вісник, 2012. т.№ 6.-С.25-26
|
>17.
| Колесник О. О. Прогнозування показників ринку туристичних послуг на основі трендових моделей/Колесник О. О. // Вісник, 2011. т.№ 3.-С.46-48
|
>18.
| Куніцин С. В. Прогнозування та оцінка конкурентних переваг підприємств туристично-рекреаційної сфери/С. В. Куніцин // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 2012. т.№ 5.-С.174-177
|
>19.
| Макушок О. В. Дослідження конкурентоздатності туристичних послуг підприємств регіону/О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник, 2012. т.№ 2.-С.40-43
|
>20.
| Макушок О. В. Дослідження конкурентоспроможності туристичних послуг підприємств регіону/О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.81-82
|
|
|