Пошуковий запит: (<.>S=Туристична індустрія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Сукач Є. Особливості створення сучасного туристичного підприємства в Україні/Є. Сукач, Н. С. Мартинова // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.74-75
|
>2.
| Юсько Ю. Організаційно - технологічний аспект розробки індивідуальних турів/Ю. Юсько, Я. Мандебура // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.80-81
|
>3.
| Макушок О. В. Дослідження конкурентоспроможності туристичних послуг підприємств регіону/О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.81-82
|
>4.
| Нацевич І. Маркетолог - стратегічна постать в сучасній туристичній організації/І. Нацевич, Я. Олійник, О. В. Дмитрук // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.59-60
|
>5.
| Остапенко М. Туризм "третього віку"/М. Остапенко, І. В. Саух // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.63-64
|
>6.
| Парасіч В. Передумови формування стійкої туристичної галузі/В. Парасіч, О. О. Курачицька // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.64-67
|
>7.
| Макушок О. В. Дослідження конкурентоздатності туристичних послуг підприємств регіону/О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник, 2012. т.№ 2.-С.40-43
|
>8.
| Шиманська В. В. Стратегічне управління туристичним комплексом: ідентифікація основних проблем та векторів розвитку/В. В. Шиманська // Вісник, 2015. т.№ 1.-С.90-94
|
>9.
| Мамонт Т. В. Моделювання бухгалтерського обліку як складова методики дослідження облікових процесів на підприємствах туристичної індустрії/Т. В. Мамонт // Вісник, 2015. т.№ 3.-С.47-51
|
>10.
| Ольшанська О. В. Розвиток туризму як важливий складник державної регіональної політики України/О. В. Ольшанська, К. Ф. Коценко // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 12.-С.158-162
|
>11.
| Бабенко І. Туристична індустрія втрачає мільярди гривень/І. Бабенко // Діловий вісник, 2012. т.№ 11.-С.18-19.
|
>12.
| Кінаш І.П. Формування туристично-рекреаційної інфраструктури як напрям розвитку екологічних послуг/І. П. Кінаш // Екологічний вісник, 2012. т.№ 6.-С.25-26
|
>13.
| Шиманська В. В. Формування архітектури національного туристичного комплексу в умовах інтеграційного вибору держави/В. В. Шиманська // Вісник, 2014. т.№ 1.-С.113-118
|
>14.
| Ісаєва К. Проблема кадрового забезпечення розвитку туризму в Україні/К. Ісаєва, Н. Іванюк, В. В. Шиманська // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.52-53
|
>15.
| Колесник О. О. Прогнозування показників ринку туристичних послуг на основі трендових моделей/Колесник О. О. // Вісник, 2011. т.№ 3.-С.46-48
|
>16.
| Забуранна Л. В. Теоретичні підходи до класифікації туризму в сучасних умовах розвитку туристичного ринку/Л. В. Забуранна // Формування ринкових відносин в Україні, 2011. т.№ 12.-С.168-173
|
>17.
| Палеха О.Ю. Аналіз формування системи взаємодії операторів ринку в управлінні якістю туристичного продукту/О. Ю. Палеха // Формування ринкових відносин в Україні, 2011,N N 3.-С.158-162
|
>18.
| Тищенко О. М. Аналіз можливостей формування туристських кластерів на території України та методи оцінки їх ефективності/Тищенко О. М., Петрова Н. Б. // Вісник, 2011. т.№ 3.-С.81-87
|
>19.
| Ганжа І. Туристичні ресурси в структурі соціально-економічних пріоритетів України/І. Ганжа, Н. О. Новікова // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.43-44
|
>20.
| Попова О. Ю. Застосування когнітивного моделювання для виявлення основних інструментів стимулювання попиту на туристичний продукт /О. Ю. Попова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2015. т.№ 3.-С.122-129
|
|
|