Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Туристична індустрія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-39 
1.

Герасименко В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг/В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Українi, 2009. т.№ 2.-С.41-46
2.

Бриль К. Г. Актуалізація екологічно-орієнтованого туризму у сучасних туристичних центрах/К. Г. Бриль // Науковий вісник Полісся, 2015. т.№ 2.-С.39-45
3.

Цьохла С. Актуалізація підвищення якості послуг у розвитку курортно-рекреаційної сфери України/С. Цьохла // Журнал Європейської економіки, 2010. т.№ 1.-С.59-72
4.

Негода Г. А. Аналіз зарубіжного досвіду розвитку підприємств готельного господарства/Г. А. Негода // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 9/10.-С.64-66
5.

Тищенко О. М. Аналіз можливостей формування туристських кластерів на території України та методи оцінки їх ефективності/Тищенко О. М., Петрова Н. Б. // Вісник, 2011. т.№ 3.-С.81-87
6.

Палеха О.Ю. Аналіз формування системи взаємодії операторів ринку в управлінні якістю туристичного продукту/О. Ю. Палеха // Формування ринкових відносин в Україні, 2011,N N 3.-С.158-162
7.

Антоненко І.Я. Використання сучасних методів продажу в збутовій стратегії туристичних підприємств/І. Я. Антоненко, Є. О. Музичка // Економіка та держава, 2012. т.№ 3.-С.36-39
8.

Доскалова А. Добро пожаловать в Болгарию! Визовый режим - не помеха/А. Доскалова // Украинский туризм, 2009. т.№ 2.-С.60-63
9.

Макушок О. В. Дослідження конкурентоздатності туристичних послуг підприємств регіону/О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник, 2012. т.№ 2.-С.40-43
10.

Макушок О. В. Дослідження конкурентоспроможності туристичних послуг підприємств регіону/О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.81-82
11.

Попова О. Ю. Застосування когнітивного моделювання для виявлення основних інструментів стимулювання попиту на туристичний продукт /О. Ю. Попова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2015. т.№ 3.-С.122-129
12.

Бартошук О. В. Концептуальні підходи до формування стратегії розвитку туристичної галузі/О. В. Бартошук // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 3/4.-С.38-41
13.

Самойлов Круїзний туризм: перспективи для України/Юрій Самойлов // Український туризм, 2019. т.№ 2.-С.14-20
14.

Нацевич І. Маркетолог - стратегічна постать в сучасній туристичній організації/І. Нацевич, Я. Олійник, О. В. Дмитрук // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.59-60
15.

Мамонт Т. В. Моделювання бухгалтерського обліку як складова методики дослідження облікових процесів на підприємствах туристичної індустрії/Т. В. Мамонт // Вісник, 2015. т.№ 3.-С.47-51
16.

Юсько Ю. Організаційно - технологічний аспект розробки індивідуальних турів/Ю. Юсько, Я. Мандебура // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.80-81
17.

Шацька З.Я. Особливості організації роботи керівника групи в автобусних турах в умовах пандемії COVID-19/З. Я. Шацька, Ю. А. Ісаченко // Економіка та держава, 2020. т.№ 9.-С.95-98
18.

Сукач Є. Особливості створення сучасного туристичного підприємства в Україні/Є. Сукач, Н. С. Мартинова // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.74-75
19.

Гуслєв А. П. Оцінка впливу міжнародної конкуренції в умовах глобалізації на функціонування і розвиток туристичної індустрії/А. П. Гуслєв // Науково-технічна інформація, 2011. т.№ 4.-С.39-43
20.

Парасіч В. Передумови формування стійкої туристичної галузі/В. Парасіч, О. О. Курачицька // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.64-67
 1-20    21-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)