Пошуковий запит: (<.>S=Туристична індустрія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Герасименко В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг/В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Українi, 2009. т.№ 2.-С.41-46
|
>2.
| Бриль К. Г. Актуалізація екологічно-орієнтованого туризму у сучасних туристичних центрах/К. Г. Бриль // Науковий вісник Полісся, 2015. т.№ 2.-С.39-45
|
>3.
| Цьохла С. Актуалізація підвищення якості послуг у розвитку курортно-рекреаційної сфери України/С. Цьохла // Журнал Європейської економіки, 2010. т.№ 1.-С.59-72
|
>4.
| Негода Г. А. Аналіз зарубіжного досвіду розвитку підприємств готельного господарства/Г. А. Негода // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 9/10.-С.64-66
|
>5.
| Тищенко О. М. Аналіз можливостей формування туристських кластерів на території України та методи оцінки їх ефективності/Тищенко О. М., Петрова Н. Б. // Вісник, 2011. т.№ 3.-С.81-87
|
>6.
| Палеха О.Ю. Аналіз формування системи взаємодії операторів ринку в управлінні якістю туристичного продукту/О. Ю. Палеха // Формування ринкових відносин в Україні, 2011,N N 3.-С.158-162
|
>7.
| Антоненко І.Я. Використання сучасних методів продажу в збутовій стратегії туристичних підприємств/І. Я. Антоненко, Є. О. Музичка // Економіка та держава, 2012. т.№ 3.-С.36-39
|
>8.
| Доскалова А. Добро пожаловать в Болгарию! Визовый режим - не помеха/А. Доскалова // Украинский туризм, 2009. т.№ 2.-С.60-63
|
>9.
| Макушок О. В. Дослідження конкурентоздатності туристичних послуг підприємств регіону/О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник, 2012. т.№ 2.-С.40-43
|
>10.
| Макушок О. В. Дослідження конкурентоспроможності туристичних послуг підприємств регіону/О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.81-82
|
>11.
| Попова О. Ю. Застосування когнітивного моделювання для виявлення основних інструментів стимулювання попиту на туристичний продукт /О. Ю. Попова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2015. т.№ 3.-С.122-129
|
>12.
| Бартошук О. В. Концептуальні підходи до формування стратегії розвитку туристичної галузі/О. В. Бартошук // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 3/4.-С.38-41
|
>13.
| Самойлов Круїзний туризм: перспективи для України/Юрій Самойлов // Український туризм, 2019. т.№ 2.-С.14-20
|
>14.
| Нацевич І. Маркетолог - стратегічна постать в сучасній туристичній організації/І. Нацевич, Я. Олійник, О. В. Дмитрук // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.59-60
|
>15.
| Мамонт Т. В. Моделювання бухгалтерського обліку як складова методики дослідження облікових процесів на підприємствах туристичної індустрії/Т. В. Мамонт // Вісник, 2015. т.№ 3.-С.47-51
|
>16.
| Юсько Ю. Організаційно - технологічний аспект розробки індивідуальних турів/Ю. Юсько, Я. Мандебура // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.80-81
|
>17.
| Шацька З.Я. Особливості організації роботи керівника групи в автобусних турах в умовах пандемії COVID-19/З. Я. Шацька, Ю. А. Ісаченко // Економіка та держава, 2020. т.№ 9.-С.95-98
|
>18.
| Сукач Є. Особливості створення сучасного туристичного підприємства в Україні/Є. Сукач, Н. С. Мартинова // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.74-75
|
>19.
| Гуслєв А. П. Оцінка впливу міжнародної конкуренції в умовах глобалізації на функціонування і розвиток туристичної індустрії/А. П. Гуслєв // Науково-технічна інформація, 2011. т.№ 4.-С.39-43
|
>20.
| Парасіч В. Передумови формування стійкої туристичної галузі/В. Парасіч, О. О. Курачицька // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.64-67
|
|
|