Пошуковий запит: (<.>S=Туристична індустрія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Герасименко В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг/В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Українi, 2009. т.№ 2.-С.41-46
|
>2.
| Доскалова А. Добро пожаловать в Болгарию! Визовый режим - не помеха/А. Доскалова // Украинский туризм, 2009. т.№ 2.-С.60-63
|
>3.
| Цьохла С. Актуалізація підвищення якості послуг у розвитку курортно-рекреаційної сфери України/С. Цьохла // Журнал Європейської економіки, 2010. т.№ 1.-С.59-72
|
>4.
| Дубровык А. Украинская индустрия "гостеприимства" на старте /А. Дубровык // День. -Киев:Украинская пресс-группа, 2010,N N 200.-С.5.
|
>5.
| Палеха О.Ю. Аналіз формування системи взаємодії операторів ринку в управлінні якістю туристичного продукту/О. Ю. Палеха // Формування ринкових відносин в Україні, 2011,N N 3.-С.158-162
|
>6.
| Юманова О. Туристская индустрия: факторы эффективности/Ольга Юманова // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 6.-С.114-120
|
>7.
| Гуслєв А. П. Оцінка впливу міжнародної конкуренції в умовах глобалізації на функціонування і розвиток туристичної індустрії/А. П. Гуслєв // Науково-технічна інформація, 2011. т.№ 4.-С.39-43
|
>8.
| Забуранна Л. В. Теоретичні підходи до класифікації туризму в сучасних умовах розвитку туристичного ринку/Л. В. Забуранна // Формування ринкових відносин в Україні, 2011. т.№ 12.-С.168-173
|
>9.
| Колесник О. О. Прогнозування показників ринку туристичних послуг на основі трендових моделей/Колесник О. О. // Вісник, 2011. т.№ 3.-С.46-48
|
>10.
| Тищенко О. М. Аналіз можливостей формування туристських кластерів на території України та методи оцінки їх ефективності/Тищенко О. М., Петрова Н. Б. // Вісник, 2011. т.№ 3.-С.81-87
|
>11.
| Бондаренко М. П. Теоретичні засади розвитку індустрії туризму/М. П. Бондаренко // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 3/4.-С.19-22
|
>12.
| Бартошук О. В. Концептуальні підходи до формування стратегії розвитку туристичної галузі/О. В. Бартошук // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 3/4.-С.38-41
|
>13.
| Ганжа І. Туристичні ресурси в структурі соціально-економічних пріоритетів України/І. Ганжа, Н. О. Новікова // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.43-44
|
>14.
| Ісаєва К. Проблема кадрового забезпечення розвитку туризму в Україні/К. Ісаєва, Н. Іванюк, В. В. Шиманська // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.52-53
|
>15.
| Нацевич І. Маркетолог - стратегічна постать в сучасній туристичній організації/І. Нацевич, Я. Олійник, О. В. Дмитрук // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.59-60
|
>16.
| Остапенко М. Туризм "третього віку"/М. Остапенко, І. В. Саух // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.63-64
|
>17.
| Парасіч В. Передумови формування стійкої туристичної галузі/В. Парасіч, О. О. Курачицька // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.64-67
|
>18.
| Сукач Є. Особливості створення сучасного туристичного підприємства в Україні/Є. Сукач, Н. С. Мартинова // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.74-75
|
>19.
| Юсько Ю. Організаційно - технологічний аспект розробки індивідуальних турів/Ю. Юсько, Я. Мандебура // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.80-81
|
>20.
| Макушок О. В. Дослідження конкурентоспроможності туристичних послуг підприємств регіону/О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.81-82
|
|
|