Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Туристична індустрія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-39 
1.

Герасименко В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг/В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Українi, 2009. т.№ 2.-С.41-46
2.

Доскалова А. Добро пожаловать в Болгарию! Визовый режим - не помеха/А. Доскалова // Украинский туризм, 2009. т.№ 2.-С.60-63
3.

Цьохла С. Актуалізація підвищення якості послуг у розвитку курортно-рекреаційної сфери України/С. Цьохла // Журнал Європейської економіки, 2010. т.№ 1.-С.59-72
4.

Дубровык А. Украинская индустрия "гостеприимства" на старте /А. Дубровык // День. -Киев:Украинская пресс-группа, 2010,N N 200.-С.5.
5.

Палеха О.Ю. Аналіз формування системи взаємодії операторів ринку в управлінні якістю туристичного продукту/О. Ю. Палеха // Формування ринкових відносин в Україні, 2011,N N 3.-С.158-162
6.

Юманова О. Туристская индустрия: факторы эффективности/Ольга Юманова // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 6.-С.114-120
7.

Гуслєв А. П. Оцінка впливу міжнародної конкуренції в умовах глобалізації на функціонування і розвиток туристичної індустрії/А. П. Гуслєв // Науково-технічна інформація, 2011. т.№ 4.-С.39-43
8.

Забуранна Л. В. Теоретичні підходи до класифікації туризму в сучасних умовах розвитку туристичного ринку/Л. В. Забуранна // Формування ринкових відносин в Україні, 2011. т.№ 12.-С.168-173
9.

Колесник О. О. Прогнозування показників ринку туристичних послуг на основі трендових моделей/Колесник О. О. // Вісник, 2011. т.№ 3.-С.46-48
10.

Тищенко О. М. Аналіз можливостей формування туристських кластерів на території України та методи оцінки їх ефективності/Тищенко О. М., Петрова Н. Б. // Вісник, 2011. т.№ 3.-С.81-87
11.

Бондаренко М. П. Теоретичні засади розвитку індустрії туризму/М. П. Бондаренко // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 3/4.-С.19-22
12.

Бартошук О. В. Концептуальні підходи до формування стратегії розвитку туристичної галузі/О. В. Бартошук // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 3/4.-С.38-41
13.

Ганжа І. Туристичні ресурси в структурі соціально-економічних пріоритетів України/І. Ганжа, Н. О. Новікова // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.43-44
14.

Ісаєва К. Проблема кадрового забезпечення розвитку туризму в Україні/К. Ісаєва, Н. Іванюк, В. В. Шиманська // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.52-53
15.

Нацевич І. Маркетолог - стратегічна постать в сучасній туристичній організації/І. Нацевич, Я. Олійник, О. В. Дмитрук // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.59-60
16.

Остапенко М. Туризм "третього віку"/М. Остапенко, І. В. Саух // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.63-64
17.

Парасіч В. Передумови формування стійкої туристичної галузі/В. Парасіч, О. О. Курачицька // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.64-67
18.

Сукач Є. Особливості створення сучасного туристичного підприємства в Україні/Є. Сукач, Н. С. Мартинова // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.74-75
19.

Юсько Ю. Організаційно - технологічний аспект розробки індивідуальних турів/Ю. Юсько, Я. Мандебура // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.80-81
20.

Макушок О. В. Дослідження конкурентоспроможності туристичних послуг підприємств регіону/О. В. Макушок, Ю. П. Мазур // Вісник, 2012. т.№ 1.-С.81-82
 1-20    21-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)