Пошуковий запит: (<.>S=Українська література -- Вивчення<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| Бонь Н.В. Поема-містерія "Великий Льох" Т. Г. Шевченка/Н. В. Бонь // Вивчаємо українську мову та літературу, 2009. т.№ 6.-С.16-17
|
>2.
| Жила С. Збагачувальна енергія живопису й графіки у процесі вивчення української літератури /С. Жила // Українська література в загальноосвітній школі, 2009. т.№ 3.-С.10-12
|
>3.
| Панчук О. Як протистояти злу /О. Панчук // Дивослово, 2009. т.№ 3.-С.39-42
|
>4.
| Панченко І.В. Кабінет української мови та літератури/І. В. Панченко // Вивчаємо українську мову та літературу, 2009. т.№ 7.-С.2-5
|
>5.
| Петленко Л. Кольороепітети у прозі Григора Тютюнника/Л. Петленко // Дивослово, 2009. т.№ 3.-С.16-21
|
>6.
| Таранік-Ткачук К. В.UA.Україна. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту(К.). Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році/К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук // Українська література в загальноосвітній школі, 2012. т.№ 8.-С.2-6
|
>7.
| Актуальні тенденції вивчення української літератури у ЗНЗ/підгот. Н. Коваль // Українська мова та література (Шкільний світ), 2017. т.1/2 (січ.).-С.53
|
>8.
| Жила С. О. Художній світ сучасної української літератури/Світлана Жила, Ольга Лілік. - 2017
|
>9.
| Бронзенко Т. А. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми/Т. А. Бронзенко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016.-С.11-15
|
>10.
| Сулімова Л. О. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі/Л. О. Сулімова // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016.-С.41-45
|
>11.
| Хоменко Г. В. Літературна освіта у вимірах постмодернізму/Г. В. Хоменко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016.-С.46-50
|
>12.
| Жила С. О. Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник"/С. О. Жила // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016.-С.77-84
|
>13.
| Гальонка О. А. Розвиток писемного мовлення учнів у процесі вивчення української літератури як методична проблема ( 60-90-ті рр. ХХ ст.)/О. А. Гальонка // Наукові записки, 2016.-С.142-146
|
>14.
| Петрович О. Б. Проблема організації позакласної роботи з української літератури в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків/О. Б. Петрович // Наукові записки, 2016.-С.158-161
|
>15.
| Єсюк Л. Своєрідність поетики Павла Филиповича/Л. Єсюк // Українська мова та література (Шкільний світ), 2017. т.№ 13/14 (лип.).-С.14-16
|
>16.
| Єсюк Л. Особливості творчості Михайла Драй-Хмари/Л. Єсюк // Українська мова та література (Шкільний світ), 2017. т.№ 13/14 (лип.).-С.17-20
|
>17.
| Єсюк Л. Неокласики в українській літературі/Л. Єсюк // Українська мова та література (Шкільний світ), 2017. т.№ 13/14 (лип.).-С.21-25
|
>18.
| Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв'язках з різними видами мистецтв // Сучасна філологія: теоретичні, практичні та інноваційні аспекти розвитку (досвід реалізації компетентнісного підходу). -Чернігів:Десна Поліграф, 2018.-С.49-58
|
|