Пошуковий запит: (<.>S=Українська література -- Методика викладання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 242
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Клепач Т. “Ви мене не викреслите з історії ніяк ! ”/Т. Клепач // Вивчаємо українську мову та літературу, 2016. т.№ 25-26.-С.40-44.
|
>2.
| Скрипнюк О. В. “І поки на землі ще втіха є невинна, поезія в її ще радощів додасть”/О. В. Скрипнюк // Вивчаємо українську мову та літературу, 2018. т.№ 22-24.-С.68-71
|
>3.
| Ейхвальд Галина "Я син землі, що родить хліб". Літературно-музична композиція до річниці з дня народження Дмитра Павличка. 11-й клас/Галина Ейхвальд, Галина Томаш // Українська мова та література (Шкільний світ), 2013. т.№ 1/2.-С.17-22
|
>4.
| Яцейко Валентина "Я буду носити Вас в душі" (за оповіданням В. Винниченка "Момент"/Валентина Яцейко // Українська мова та література (Шкільний світ), 2012. т.№ 23/24.-С.46-50
|
>5.
| Гирич Л. Щоб перевірити знання. : бліц-конкурс на уважного читача/Л. Гирич // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 1/2 .-С.107-110.
|
>6.
| Яценко Шкільне навчання літератури: від можливості до необхідності/Таміла Яценко // Педагогiчна газета, 2020. т.лип. - серп. (№ 4).-С.4
|
>7.
| Сидоренко Ю. О. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу/Ю. О. Сидоренко // Наукові записки, 2018,N № 4.-С.124-127
|
>8.
| Сухорукова А.А. Шкільна версія аналізу роману І. Багряного "Тигролови".Урок в 11 класі/А. А. Сухорукова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2010,N N 13.-С.20-25
|
>9.
| Дробот Н. В. Шевченко і пісня/Н. В. Дробот // Все для вчителя, 2013. т.N 11.-С.79
|
>10.
| Гриценко "Чайка на крижині."/Світлана Гриценко // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 7/8.-С.78-83
|
>11.
| Гриценко "Чайка на крижині."/Світлана Гриценко // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 5 (трав.).-С.58-63
|
>12.
| Слоньовська Цикл уроків за творчістю Василя Симоненка. Урок 3. Патріотична, філософська та інтимна лірика/Ольга Слоньовська // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 6.-С.44-47
|
>13.
| Слоньовська Цикл уроків за творчістю Василя Симоненка. Урок 2. Громадянська лірика/Ольга Слоньовська // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 4.-С.36-40
|
>14.
| Слюсар Цікаві завдання для контролю знань учнів за повістю Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили"/Антон Слюсар // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2016. т.№ 2.-С.11-13
|
>15.
| Абрамов Роман Художнє бачення учня на уроках літератури/Роман Абрамов // Українська мова та література (Шкільний світ), 2013. т.N 22.-С.4-6
|
>16.
| Тригуб І. А. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі/І. А. Тригуб // Наукові записки, 2018,N № 4.-С.128-133
|
>17.
| Голобородько Хедлайнер молодої поезії 1930-х/Ярослав Голобородько // Українська мова та література (Шкільний світ), 2020. т.№ 9/10.-С.102-115
|
>18.
| Кашуба "Хіба може бути погано, коли коли тебе розуміють?.". Особистісно зорієнтований урок за повістю Івана Андрусяка "Вісім днів із життя Бурундука"/Євгенія Кашуба // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 4.-С.49-51
|
>19.
| Червякова Функції портретування в історичному творі/Наталія Червякова // Українська мова і література в школі, 2020. т.№ 3.-С.24-26
|
>20.
| Дячок Світлана Функції інтертекстуальності у творчості Л. Костенко та специфіка їх репрезентації в процесі викладання літератури/Світлана Дячок // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 23.-С.27-28
|
|
|