Пошуковий запит: (<.>S=Українська література -- Методика викладання -- 10-й клас, 19 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Семенова Урок 13. Контрольна робота № 1. З теми "Вступ. Реалістична українська проза". Тест/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.63-67
|
>2.
| Семенова Урок 14. "Театр корифеїв". Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М. Старицького, М. Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Від аматорських гуртків до професійного "театру корифеїв" в Україні та за її межами. Перша народна артистка України Марія Заньковецька/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.68-70
|
>3.
| Семенова Урок 11. Жіночі образи в романі "Хіба ревуть воли, як ясла повні?". Ствердження народних поглядів на духовне здоров'я людини/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.54-59
|
>4.
| Семенова Урок 12. "Хіба ревуть воли, як ясла повні?". Майстерність письменника [Панаса Мирного та Івана Білика] у творі/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.60-62
|
>5.
| Семенова Урок 15. Іван Карпенко-Карий. Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльність. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і "театр корифеїв". Драматургічне новаторство письменника/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.71-74
|
>6.
| Семенова Урок 18. Урок позакласного читання. М. Старицький "Талан"/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.84-85
|
>7.
| Семенова Урок 19. Контрольна робота № 2. "Театр корифеїв"/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.86-87
|
>8.
| Семенова Урок 16. Комедія Івана Карпенка-Карого "Мартин Боруля", її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей становою належністю/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.75-77
|
>9.
| Семенова Урок 17. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі. Значення творчості І. Карпенка-Карого/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.78-83
|
>10.
| Семенова Урок 10. Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукача до розбійництва [у романі Панаса Мирного та Івана Білика "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"]/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.48-53
|
>11.
| Семенова Урок 3. "Кайдашева сім'я" Івана Нечуя-Левицького - соціально-побутова повість-хроніка/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.19-21
|
>12.
| Семенова Урок 4. Реалізм повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я". Сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.22-27
|
>13.
| Семенова Урок 1. Українська література другої половини ХІХ ст. у контексті розвитку тогочасного суспільства, культури, мистецтва. Новий етап національно-визвольного руху, культурно-просвітницька діяльність "Громад". Періодичні видання. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тогочасні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.9-13
|
>14.
| Семенова Урок 2. Іван Нечуй-Левицький. Творчість і життя письменника як новий імпульс української літератури. ("Колосальне всеобіймаюче око України" (І. Франко)/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.14-18
|
>15.
| Семенова Урок 5. Розвиток мовлення 1. Колоритні характери в повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" (Створення усних характеристик)/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.28-33
|
>16.
| Семенова Урок 8. "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Панаса Мирного та Івана Білика - перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.40-43
|
>17.
| Семенова Урок 9. Широта представлення народного життя в романі Панаса Мирного та Івана Білика "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.44-47
|
>18.
| Семенова Урок 6. Іван Нечуй-Левицький "Кайдашева сім'я". Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. Ствердження цінностей національної етики засобами комічного/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.34-37
|
>19.
| Семенова Урок 7. Панас Мирний. Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.38-39
|
|