Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська література -- Методика викладання -- 10-й клас, 19 ст.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.

Семенова Урок 13. Контрольна робота № 1. З теми "Вступ. Реалістична українська проза". Тест/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.63-67
2.

Семенова Урок 14. "Театр корифеїв". Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М. Старицького, М. Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Від аматорських гуртків до професійного "театру корифеїв" в Україні та за її межами. Перша народна артистка України Марія Заньковецька/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.68-70
3.

Семенова Урок 11. Жіночі образи в романі "Хіба ревуть воли, як ясла повні?". Ствердження народних поглядів на духовне здоров'я людини/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.54-59
4.

Семенова Урок 12. "Хіба ревуть воли, як ясла повні?". Майстерність письменника [Панаса Мирного та Івана Білика] у творі/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.60-62
5.

Семенова Урок 15. Іван Карпенко-Карий. Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльність. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і "театр корифеїв". Драматургічне новаторство письменника/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.71-74
6.

Семенова Урок 18. Урок позакласного читання. М. Старицький "Талан"/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.84-85
7.

Семенова Урок 19. Контрольна робота № 2. "Театр корифеїв"/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.86-87
8.

Семенова Урок 16. Комедія Івана Карпенка-Карого "Мартин Боруля", її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей становою належністю/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.75-77
9.

Семенова Урок 17. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі. Значення творчості І. Карпенка-Карого/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.78-83
10.

Семенова Урок 10. Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукача до розбійництва [у романі Панаса Мирного та Івана Білика "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"]/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.48-53
11.

Семенова Урок 3. "Кайдашева сім'я" Івана Нечуя-Левицького - соціально-побутова повість-хроніка/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.19-21
12.

Семенова Урок 4. Реалізм повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я". Сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.22-27
13.

Семенова Урок 1. Українська література другої половини ХІХ ст. у контексті розвитку тогочасного суспільства, культури, мистецтва. Новий етап національно-визвольного руху, культурно-просвітницька діяльність "Громад". Періодичні видання. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тогочасні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.9-13
14.

Семенова Урок 2. Іван Нечуй-Левицький. Творчість і життя письменника як новий імпульс української літератури. ("Колосальне всеобіймаюче око України" (І. Франко)/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.14-18
15.

Семенова Урок 5. Розвиток мовлення 1. Колоритні характери в повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" (Створення усних характеристик)/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.28-33
16.

Семенова Урок 8. "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Панаса Мирного та Івана Білика - перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.40-43
17.

Семенова Урок 9. Широта представлення народного життя в романі Панаса Мирного та Івана Білика "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.44-47
18.

Семенова Урок 6. Іван Нечуй-Левицький "Кайдашева сім'я". Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. Ствердження цінностей національної етики засобами комічного/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.34-37
19.

Семенова Урок 7. Панас Мирний. Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості/Наталія Семенова, Лариса Барсукова [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ), 2019. т.№ 8 (серп.).-С.38-39
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)