Пошуковий запит: (<.>S=Українська література -- Методи навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Бабійчук Т. Конкурс ерудитів/Т. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі, 2009. т.№ 1.-С.22-27
|
>2.
| Динник В.І. Використання методу проектів на уроках української мови та літератури/В. І. Динник // Вивчаємо українську мову та літературу, 2009. т.№ 10.-С.2-5
|
>3.
| Дяченко-Лисенко Л. Модель проведення шевченківської інтернет-конференції у школі/Л. Дяченко-Лисенко, С. Коваленко // Дивослово, 2009. т.№ 3.-С.43-45
|
>4.
| Жила С. "Кожна любов - інша."/С. Жила // Українська література в загальноосвітній школі, 2009. т.№ 2.-С.25-29
|
>5.
| Загарчук О. Самостійна робота як засіб розвитку і формування пізнавальної самостійності старшокласників/О. Загарчук // Українська література в загальноосвітній школі, 2009. т.№ 2.-С.20-22
|
>6.
| Закревська О. Використання мультимедійних технологій на уроках української словесності/О. Закревська // Дивослово, 2009. т.№ 2.-С.17-19
|
>7.
| Калюжна О.І. Креативне мислення школярів на уроках мови та літератури/О. І. Калюжна // Вивчаємо українську мову та літературу, 2009. т.№ 9.-С.5-11
|
>8.
| Міхно О. Формулювання гіпотез і постановка запитань у дослідницькій діяльності учнів/О. Міхно // Українська література в загальноосвітній школі, 2009. т.№ 1.-С.8-10
|
>9.
| Машталер Г. Високе небо Богдана Лепкого/Г. Машталер // Українська література в загальноосвітній школі, 2009. т.№ 4.-С.40-44
|
>10.
| Почтар К. Тарас Шевченко у засланні /К. Почтар // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2009. т.№ 4.-С.21-22
|
>11.
| Роянова А. Послання у вічність/А. Роянова, С. Коваленко // Дивослово, 2009. т.№ 3.-С.46-49
|
>12.
| Тищенко Н.П. Урок-конференція "Домашні обереги". 10-11 класи/Н. П. Тищенко // Вивчаємо українську мову та літературу, 2009. т.№ 6.-С.27-30
|
>13.
| Загарук О. Методи, прийоми та засоби організації семінарських занять у школі/Олександра Загарук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 10.-С.53-61
|
>14.
| Єлісеєва С. Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови й літератури. Частина перша: інтерактивний урок - особливий тип уроку/Світлана Єлісеєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 11/12.-С.92-98
|
>15.
| Слюсар А. Вивчаємо літературу за допомогою інтелектуальних ігор : система літературних ігор : Богдан-Ігор Антонич/Антон Слюсар // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 11/12.-С.102-108.
|
>16.
| Порало Н. Життя прожити - не поле перейти. : вивчення біографій українських письменників у 9 класі/Наталія Порало // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.25-28
|
>17.
| Авраменко О. Міні-конспекти з української літератури/Олександр Авраменко // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.2-5.
|
>18.
| Хроменко І. Окремі специфічні види літературознавчого аналізу /Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 9.-С.16-22
|
>19.
| Хроменко І. Компаративний аналіз художнього твору /Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 9.-С.8-15
|
>20.
| Деркач О. Технологія особистих вражень аналізу художнього образу /Олена Деркач // Українська мова і література в школах України, 2015. т.№ 6.-С.49-52
|
|
|