Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська література -- Урок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 128
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-128 
1.


    Пшінка, Наталя
    Двокрилля творчості Т. Шевченка (взаємодія вербальних і зорових образів) [Текст] / Наталя Пшінка // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 4. - С. 39-46. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- творчість шевченка -- інтерактивні методи -- малярські твори шевченка
Анотація: Стаття привертає увагу вчителів та методистів до необхідності осучаснення методології вивчення літературної творчості Т. Шевченка шляхом широкого залучення на уроки літератури його малярської спадщини в контексті синтезу мистецтв, міжпредметних зв'язків. Запропоновано приблизний перелік малярських творів Шевченка до окремих тем чинної програми з літератури для 5-9-х класів, методичні прийоми інтерактивного навчання із застосуванням комп'ютерних технологій.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Лінійчук, Т.
    Іван Франко і зарубіжна література [Текст] : урок / Тетяна Лінійчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 7/8. - С. 26-29.
Рубрики: Українська література--Франко Іван Якович (1856-1916 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
урок-конференція -- Іван Франко і антична література -- Іван Франко і німецька література -- письменник та іспанська література -- письменник та англійська література -- письменник та французька література -- письменник та польська література
Анотація: Мета уроку-конференції: навчальна - ознайомити учнів з багатогранною діяльністю Івана Франка як дослідника, критика та перекладача творів зарубіжної літератури, зокрема античної, німецької, французької, іспанської, англійської та польської; розвивальна - розвивати усне молвлення, критичне мислення; формувати вміння учнів працювати з додатковою літературою, робити власні висновки та узагальнення; виховна - виховувати інтерес до читання художньої та критичної літератури, патріотичні почуття і захоплення постаттю титана праці І. Франка.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Другова, М.
    Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння за п'єсою М. Куліша "Мина Мазайло" [Текст] / М. Другова // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 53-57. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Урок
   Українська література--Куліш Микола Гурович (1892-1937 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- урок відкритих думок -- технологія відкритого мислення -- мина мазайло


Дод.точки доступу:
Куліш, Микола Гурович (український письменник, режисер, драматург, громадський діяч, газетяр і редактор, діяч української освіти, педагог ; 1892-1937) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Василишин, Ірина.
    Дивосвіт поезії Оксани Лятуринської : [урок] [Текст] / Ірина Василишин, Олег Василишин // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 60-61.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
Лятуринська О. -- поезія О. Лятуринської -- урок за творчістю О. Лятуринської
Анотація: Подано розгорнутий сценарій уроку за творчістю Оксани Лятуринської.


Дод.точки доступу:
Василишин, Олег; Лятуринська, Оксана Зінаїда Михайлівна (українська малярка, скульпторка, письменниця, поетка і громадська діячка ; 1902-1970 рр.) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Голик, О.
    Пошук людини в людині [Текст] : світовий мотив підкорення людиною міста, ідея самоствердження, інтерпретовані на національному матеріалі в романі В. Підмогильного "Місто": урок / Олена Голик // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 2. - С. 38-43.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок-спроба -- психологічний аналіз -- русифікація -- агностицизм -- модернізм -- роман -- образ інтелігента -- міжпредметні зв'язки
Анотація: Мета статті розкрити світовий мотив підкорення людиною міста в однойменному романі: спонукати учнів до роздумів над незвичним для української літероатури образом інтелігента Степана Радченка, його маргінальністю; простежити за світоглядною, психологічною еволюцією характеру головного героя; розвивати у школярів уміння самостійно аналізувати літературний твір.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кузнєцова, О.
    Ліна Костенко. "Чайка на крижині". Розповідь про письменницю. Образи, ідея поеми. "Нащо крилатим грунт під ногами?" [Текст] : урок / Олена Кузнєцова // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 29-31.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
поетеса -- алегорія -- диптих -- алегоричний образ -- метафора -- вивчення нового матеріалу
Анотація: Мета уроку: ознайомити учнів з цікавими фактами життя і творчості Ліни Костенко, змістом твору "Чайка на крижині", допомогти усвідомити ідейно-художню значущість, неповторність поезії, розвивати навички виразного читання поетичних творів, аналізу, висловлювання власних міркувань та асоціацій; вчити учнів з'ясовувати ідею твору, його підтекст, аналізувати образи; виховувати прагнення до духовного багатства, самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Юрій
    Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 40-43. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок літератури -- навчальна ситуація -- мікроситуація -- дидактичне завдання
Анотація: У статті розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Дуняшенко, Н.
    Україно! Доки жити буду, доти відкриватиму тебе! [Текст] : перший урок 2016-2017 н.р., 11 клас / Наталія Дуняшенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 5. - С. 15-19. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
   Українська література--Костенко Ліна Василівна (1930 р.н.)

Кл.слова (ненормовані):
патріотизм -- соняшник - символ сонця -- волошка - символ -- мак - символ
Анотація: Представлено перший урок присвячений проблемі патріотизму. Його провідним мотивом є слова відомої української постаті Л. Костенко, яка казала: "В дитинстві відкриваєш материк, котрий назветься потім - Батьківщина".


Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Новіцька, Ольга.
    "Люби свій край, моя дитино, бо ти з'явився тут на світ." : легенди та перекази Кіровоградщини : урок [Текст] / Ольга Новіцька // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 59-62. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
легенда -- переказ -- Велесова книга -- фольклор Кіровоградщини
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - ознайомити учнів з легендами та переказами рідного краю, розвивати навички дослідницької роботи, усного мовлення, виразного читання, виховувати любов до рідної землі, народу та його фольклору.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

10.


    Дригула, Марія
    Урок позакласного читання з української літератури у 9 класі. "Назар Стодоля" - історична соціально-побутова драма [Текст] / Марія Дригула // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 43-46
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок за творчістю шевченка -- урок позакласного читання -- назар стодоля


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Голик, Олена.
    Античні жанри лірики Яра Славутича [Текст] / Олена Голик, Тетяна Яровенко // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 59-63.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості Яра Славутича -- урок позакласного читання
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - розглянути класичні жанри лірики українського поета з канадської діаспори; простежити наявність у віршах поета ознак традиційних жанрів (на ідейно-змістовому рівні); повторити відомості з теорії літератури; проаналізувати тематику, провідні мотиви, особливості композиції та стилю віршів; виховувати естетичний смак, любов до літератури рідного краю.


Дод.точки доступу:
Яровенко, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Голик, Олена.
    "Встане Україна. І розвіє тьму неволі." : урок [Текст] / Олена Голик, Тетяна Голик, Катерина Майборода // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 50-51. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості Т. Г. Шевченка -- художня оцінка діяльності Б. Хмельницького -- поезія Т. Г. Шевченка
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - опрацювати зміст поезії, визначити її ідейно-художні особливості; розвивати навички аналізу ліро-епічних творів, естетичний смак; виховувати стійку громадську позицію, любов до історії рідного краю.


Дод.точки доступу:
Голик, Тетяна; Майборода, Катерина

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

13.


    Паркулаб, М.
    Борис Грінченко. Оповідання "Каторжна". Утвердження прагнення людини до любові, добра. Психологізм твору. Українська література, 10 клас [Текст] / М. Паркулаб // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 37-41.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- урок в 10 класі -- каторжна


Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (український письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч ; 1863-1910 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Мартинова, М.
    Тайгові хроніки. Підсумковий урок за пригодницьким романом І. Багряного "Тигролови". Українська література 9, 11 клас [Текст] / М. Мартинова // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 42-46.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- урок-гра -- вітагенне навчання -- Тигролови, роман -- Багряний І. П.
Анотація: Урок-гра з використанням технології "Хрестики-нулики" та елементів вітагенного навчання.


Дод.точки доступу:
Багряний, Іван Павлович (український поет, прозаїк, публіцист, політичний діяч ; 1906-1963) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Підгірна, Наталія
    Михайло Коцюбинський. "Дорогою ціною" : урок української літератури, 8 клас [Текст] / Наталія Підгірна // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 46-48
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок за творчістю коцюбинського -- дорогою ціною -- урок української літератури 8 клас


Дод.точки доступу:
Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Олійник, А.
    Порівняльний аналіз казки І. Франка "Лис Микита" та індійської народної казки "Фарбований шакал" : бінарний урок української та зарубіжної літератури, 5 клас [Текст] / А. Олійник // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 35-36.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
лис микита -- фарбований шакал -- порівняльний аналіз -- урок української літератури -- бінарний урок -- індійська казка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Підгайко, В.
    Мелодія "Лісової пісні" [Текст] : За драмою-феєрією "Лісова пісня" Лесі Українки : українська література : 10 клас (І курс коледжу) / Віталіна Підгайко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 39-43. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Леся Українка (Косач Лариса Петрівна) (1871-1913 рр.)
   Українська література--Урок

   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
історія створення -- музей Л. Українки -- аналіз драматичного твору -- образи Лукаша й Мавки -- робота над змістом драми
Анотація: Мета поданого уроку - опрацювати зміст драми Лесі Українки, формувати в студентів уміння аналізувати драматичний твір, розвивати логічне й образне мислення, виховувати любов до навколишнього світу, почуття відповідальності.


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Клімчук, А.
    Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. Великий і чарівний світ дитинства в "Зачарованій Десні" [Текст] : українська література : 6 клас / Алла Клімчук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 35-38.
Рубрики: Українська література--Довженко Олександр Петрович (1894-1956 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
основні етапи життя -- фільм "Зачарована Десна" -- аналіз епізодів кіноповісті -- дитячий світ у творі -- родина -- природа
Анотація: Запропоновано конспект уроку, який має на меті ознайомити учнів з основними етапами життя О. Довженка; формувати вміння виразно і вдумливо читати та аналізувати кіноповість, допомогти усвідомити жанрові особливості цього твору; виховувати любов і повагу до батьків, до рідної землі, навколишнього світу.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (український радянський письменник, кінорежисер, кінодраматург, художник ; 1894-1956) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Вічканова, Л.
    "І треба багато ходити в житті - тоді побачиш, яке воно є ." : за новелою Ю. Яновського "Дитинство" [Текст] / Л. Вічканова // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 44.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості Ю. Яновського
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - допомогти учням усвідомити ідейно-художні особливості новели, її естетичну цінність; розвивати навички аналізу новели, визначення та пояснення художніх засобів і прийомів, уміння висловлювати власні думки з приводу прочитаного; удосконалювати навички роботи учнів у групах, готувати та захищати міні-проекти; виховувати повагу до національних традицій, старшого покоління, духовної пам'яті, загальнолюдських цінностей.


Дод.точки доступу:
Яновський, Юрій Іванович (український радянський письменник-класик ; 1902-1954) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Бутурлим, Т.
    Сім'я в умовах кризової ситуації в Україні [Текст] : За романом Ліни Костенко "Записки українського самашедшего" : система уроків за творами сучасних письменників / Тетяна Бутурлим // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 50-57. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська література--Костенко Ліна Василівна (1930 р.н.)
   Українська література--Урок

   Українська література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
сучасна українська література -- роман "Записки українського самашедшего" -- проблематика роману Л. Костенко -- екзистенційна криза головного героя -- сімейна дисгармонія -- мікроклімат в сім'ї -- робота в мікрогрупах
Анотація: Запропоновано конспект уроку української літератури, який має на меті наступне: використовуючи новітні мультимедійні технології, розширити знання учнів про творчість видатної української письменниці Ліни Костенко; проаналізувати взаємозв'язок соціально-політичної, економічної, моральної ситуації в державі та мікроклімату в сім'ї (за романом Л. Костенко "Записки українського самашедшого"); розвивати навички інтерпретації художнього тексту, синтезувати знання у вигляді опорних схем і таблиць, формувати креативність учнів. Заняття має сприяти вихованню в школярів стійкої життєвої позиції, позитивного мислення, потреби в створенні гармонійної сім'ї.


Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Нежива, Л.
    Урок іронічного осмислення [Текст] : [методичні рекомендації до уроку української літератури за темою "Постмодернізм"] / Людмила Нежива // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 9. - С. 26-30. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська література--Течії і напрями
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
урок літератури -- постмодернізм -- стильові особливості -- український постмодернізм -- літературні угрупування -- естетична гра -- іронічне осмислення -- вірш І. Андрусяка "Гуцули"
Анотація: У статті запропоновано методичні рекомендації до уроку української літератури при вивченні теми "Постмодернізм". Розкрито витоки та особливості постмодерністської культури в житті суспільства. На матеріалі творчості українських письменників-постмодерністів подано приклади завдань та запитань для учнів, розглянуто можливості застосування міжмистецької компаративістики, інтермедіальних аналогій літератури з архітектурою, живописом, фотомистецтвом на рівні стилю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Кузнецова, О.
    Трагічна історія родини Федорчуків - новітня інтерпретація християнского мотиву братовбивства. Михайло та Сава - протилежні психологічні типи [Текст] : українська література : 10 клас : [за повістю О. Кобилянської "Земля"] / Олена Кузнецова // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 43-45.
Рубрики: Українська література--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
аналіз змісту повісті -- притча "Два брати" -- духовна деградація особистості -- Панас Мирний -- психологічний аналіз образів братів
Анотація: Запропоновано розробку уроку за повістю Ольги Кобилянської "Земля", який має на меті наступне: формувати в учнів уміння критично мислити, характеризувати персонажів літературного твору; висвітлити причини трагедії в родині Федорчуків; виховувати в школярів чесність, чуйність, формувати соціальну компетентність, ціннісне ставлення до себе та оточення.


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга Юліанівна (українська письменниця, учасниця феміністичного руху на Буковині ; 1863-1942) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Мартинова, М.
    Підсумковий урок за історичною повістю І. Франка "Захар Беркут" [Текст] : українська література : 7 клас / Марія Мартинова, Ліліана Павленко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 23-27.
Рубрики: Українська література--Франко Іван Якович (1856-1916 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
урок-гра -- вітагенне навчання -- ігрове поле "Літературний вітраж" -- образ Захара Беркута -- моральний вибір -- патріотизм
Анотація: Подано розробку уроку української літератури з використанням ігрової технології "Хрестики-нулики" та елементів вітагенного навчання. Мета заняття - узагальнити знання, набуті учнями впродовж вивчення твору І. Франка "Захар Беркут"; формувати особистісний погляд як активного громадянина на державницький устрій; зацікавлювати історичним минулим рідного краю; спонукати школярів до духовного і морального саморозвитку; виховувати почуття патріотизму і людської гідності.


Дод.точки доступу:
Павленко, Л.; Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Аношкіна, Г.
    Галина Кирпа. Факти із життя та творчості письменниці. Поезії "Коли до вас темної ночі", "Мій ангел такий малесенький" [Текст] : українська література : 8 клас (за новою програмою) / Галина Аношкіна // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 19-22. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Кирпа Галина Миколаївна (р.н. 1950)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
факти з біографії Г. Кирпи -- поетична творчість -- робота над змістом поезій -- художні засоби
Анотація: Запропоновано конспект уроку, мета якого наступна: ознайомити учнів із відомостями про життя і творчість української письменниці, поетеси Галини Кирпи; розвивати навички аналізу поетичних творів, інтерпретувати проблематику прочитаного твору; виховувати найкращі людські чесноти; зацікавлювати учнів сучасною українською літературою.


Дод.точки доступу:
Кирпа, Галина Миколаївна (українська поетеса, прозаїк, перекладач, літературний редактор ; 1950) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Байрамли, С.
    Проблема формування теоретико-літературних понять в учнів основної школи [Текст] : урок / Сабіна Байрамли // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Літературознавство--Теорія літератури
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- теоретико-літературні поняття -- актуалізація опорних знань -- аналіз художнього твору -- літературна бесіда -- сюжет
Анотація: Результативність методики формування літературознавчих понять значною мірою залежить від правильного вибору методів, прийомів, видів навчальної діяльності , які сприяють активізації навчального процесу й створенню відповідної мотивації. Отже оволодіваючи значним обсягом теоретико-літературних відомостей і привчаючись самостійно пояснювати за їх допомогою зміст прочитаного, учень зростає як вдумливий, компетентний читач, який вільно сприймає завдання вчителя, пов'язані з аналізом твору й реалізується у власній художній творчості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Фіщенко-Савицька, Н.
    Урок-роздум за новелою "Три зозулі з поклоном" Гр. Тютюнника [Текст] / Надія Фіщенко-Савицька // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 42-45.
Рубрики: Українська література--Урок
   Українська література--Тютюнник Григір Михайлович (1931-1980 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
духовний світ літературних персонажів -- нагороджено преміями -- біографія письменника -- образ батька -- людяність і добро
Анотація: Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом Григора Тютюнника , працювати над визначенням і розумінням ідейного змісту новели "Три зозулі з поклоном", формувати навички аналізу художнього твору; виховувати в учнів доброту, людяність, милосердя, повагу до людей.


Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір Михайлович (український письменник-прозаїк ; 1931-1980) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


    Ніколюк, Л.
    Тарас Шевченко як визначний поет, людина, громадянин [Текст] : урок, 8 клас / Лариса Ніколюк // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 32-36.
Рубрики: Українська література--Шевченко Т. Г.
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
творчий і життєвий шлях поета -- аналіз поезій -- вірші періоду заслання -- життя і доля великого поета
Анотація: Мета уроку: узагальнити знання учнів про творчий і життєвий шлях поета; удосконалювати навички ідейно-художньої аналізу поезій, виразного читання ліричних творів; виховувати в учнів на прикладі життя й діяльності Кобзаря любов до рідної землі, свого народу, його мови й культури, усвідомлення власної ролі й відповідальності за долю нашої держави; утверджувати високі норми моралі, національну свідомість учнів.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


    Голик, О.
    "І повіє вогонь новий з Холодного Яру" [Текст] : Т. Шевченко "Холодний Яр". Утвердження поета на революційно-демократичних і реалістичних позиціях: урок / Олена Голик, Тетяна Голик, Катерина Майборода // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 37-39. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
   Українська література--Шевченко Т. Г.

Кл.слова (ненормовані):
урок історичної пам'яті -- аналіз поезії "Холодний Яр" -- міжпредметні зв'язки -- ідейно-художній агаліз поезії Т. Г. Шевченка -- поетична хвилинка
Анотація: Мета уроку: навчальна - охарактеризувати національну проблематику в творчості Т. Шевченка періоду "Трьох літ"; опрацювати ідейно-художній зміст вірша "Холодний Яр"; розвивальна - розвивати культуру зв'язного мовлення, вміння коментувати фрагменти твору, вміння робити підсумки; виховна - виховувати почуття солідарності з іншими народами в їх боротьбі за визволення від гніту, зневажливе ставлення до насильства,жорстокості, прагнення до збагачення.


Дод.точки доступу:
Голик, Т.; Майборода, К.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Бондаренко, Юрій
    Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 2. - С. 20-25. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- дидактичне завдання -- аналіз літературного матеріалу -- навчальна ситуація
Анотація: У статті розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


    Бондаренко, Юрій
    Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- тип уроку -- вид уроку
Анотація: Розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-128 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)