Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Букварі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономарьова, Катерина
Назва : Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової)
Місце публікування : Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 21-26 (Шифр П675327/2018/8)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Початкове навчання
Українська мова-- Букварі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання грамоти--начально-методичний комплект--букварний період--навички читання--навички письма--початкова школа--1 клас
Анотація: У статті розповідаться про навчання грамоти в початковій школі за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Захарійчук, Мар'яна
Назва : Реалізація завдань Нової української школи на основі навчального змісту Букваря (авт. М. Захарійчук)
Місце публікування : Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 26-30 (Шифр П675327/2018/8)
Предметні рубрики: Українська мова-- Букварі
Українська мова-- Початкове навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): буквар--навчальний зміст--навчання грамоти--нові підходи--нова українська школа--компетентнісний підхід--мовленнєва креативність--початкова школа
Анотація: У статті здійснено аналіз навчального змісту "Букваря" (авт. М. Захарійчук) у світлі вимог Державного стандарту Нової української школи, Типової освітньої програми, звернувши увагу на те, що є новим, таким, що ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)