Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Методика початкового навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Пономарьова К. Соціокультурна складова у змісті початкового курсу української мови/Катерина Пономарьова // Початкова школа, 2011. т.№ 5.-С.9-13.
|
>2.
| Логачевська С. Використання матеріалу підручника для диференційованих завдань (Рідна школа: підруч. для 4 кл.: у 2-х ч. / кол авт.: М. С. Вашуленко та ін. - Ч. 2. - К.: Освіта, 2004)/Світлана Логачевська // Початкова школа, 2011. т.№ 4.-С.4-8.
|
>3.
| Хорошковська О. Формування умінь мовленнєвої діяльності (аудіювання й говоріння) в учнів початкових класів на уроках української мови як державної/Ольга Хорошковська // Початкова школа, 2011. т.№ 12.-С.12-16
|
>4.
| Шрамко О. Регіональний фразеологічний мовний матеріал як засіб соціалізації молодших школярів/Ольга Шрамко // Початкова школа, 2011. т.№ 12.-С.7-11
|
>5.
| Калініченко Л. Диференційовані завдання на уроках української мови до теми "Дієслово" у 3 класі/Людмила Калініченко // Початкова школа, 2011. т.№ 1.-С.3-5.
|
>6.
| Вашуленко О. Читацька компетентність молодшого школяра: теоретичний аспект/О. Вашуленко // Початкова школа, 2011. т.№ 1.-С.48-50
|
>7.
| Петренко Л. Гра як засіб вивчення правил (Казки, вірші та смішинки. які можна розіграти)/Лариса Петренко // Початкова школа, 2011. т.№ 3.-С.57-58.
|
>8.
| Сушко Т. Казка на кожному уроці./Т. Сушко // Початкова школа, 2011. т.№ 2.-С.60-61.
|
>9.
| Толстолуцька І. Крокую від А до Я : ігри з пальчиками/Інна Толстолуцька // Початкова школа, 2012. т.№ 7.-С.36-38
|
>10.
| Прозорова Л. Творчі різнорівневі вправи з української мови для розвитку уваги, логічного та дивергентного мислення учнів/Лілія Прозорова // Початкова школа, 2017. т.№ 5.-С.36-37.
|
>11.
| Охріменко Л. Організація групової роботи учнів під час вивчення української мови в початкових класах/Леся Охріменко // Початкова школа, 2017. т.№ 2.-С.10-13
|
|