Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.


    Єлісеєва, С.
    Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови й літератури. Частина перша: інтерактивний урок - особливий тип уроку [Текст] / Світлана Єлісеєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 92-98. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
форми організації системи навчання -- тип і структура уроку -- методика інтерактивного уроку -- інноваційне навчання -- висловлювання про освіту
Анотація: Серія статей, яку присвячено сучасним підходам до організації навчання на уроках української мови та літератури. У частині першій охарактеризовано становлення форм організації системи навчання, зокрема в Україні (з ХХ ст.). Визначено методику проведення інтерактивного уроку як особливого типу уроку, розкрито поняття інновації у навчанні, розглянуто шляхи та проблеми впровадження інноваційних технологій в систему освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Аношкіна, Г.
    Проблемно-пошукова, дослідницька діяльність учнів на уроках словесності [Текст] / Галина Аношкіна // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 64-65
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
методи активного навчання -- проблемно-пошукові методи -- літературний аналіз художнього твору -- ідейно-художній аналіз
Анотація: У статті висвітлено особливості та принципи організації дослідницької діяльності на уроках словесності. Охарактеризовано основні методи та прийоми, мета яких - активізувати процес навчання, надати йому дослідницького характеру, передати учневі ініціативу в організації власної пізнавальної діяльності на уроці.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Бабак, Валентина.
    Морально-етичне виховання на уроках української мови [Текст] : профільний рівень. 10-й клас / В. Бабак // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 11/12 (черв.). - С. 38-88. - Бібліогр.: с. 40.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Моральне виховання



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бевзо, Т.
    Комп`ютерні проекти, лото, тести [Текст] : урок з української мови у 10 класі / Т. Бевзо // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 1. - С. 37-39
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Неллі
    Проектна діяльність учнів на уроках української мови [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 5. - С. 36-40.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
проекти з української мови -- інтерактивне навчання


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Борисенко, В.
    Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 50-52. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- групи навчально-дослідницьких завдань -- абстрагування -- аналіз -- спостереження
Анотація: У статті зосереджено увагу на дослідницьких завданнях, що є підгрунтям для дослідницької діяльності на уроках та найбільш ефективним засобом організації проблемного навчання. Охарактеризовано основні типи й види завдань та наведено їх приклади, які можна використовувати на уроках української мови.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

7.


    Борисенко, В.
    Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
система вправ і завдань -- комунікативні технології -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації
Анотація: У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Вайзброт, Леся.
    Практикоорієнтовані методи навчання української мови учнів 10 класу [Текст] / Леся Вайзброт // Українська мова і література в школах України : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2020. - № 5. - С. 27-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

   Лінгводидактика

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- мовна компетенція -- культура мовлення -- психологічні особливості


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Голуб, Оксана.
    Гештальт-підхід у сучасній педагогіці [Текст] : витоки і перспективи / О. Голуб // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 13/14 (лип.). - С. 39-43. - Бібліогр.: с. 43.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Українська мова--Методи навчання



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Груба, Т.
    Редагування тексту як засіб формування граматичної компетентності учнів профільної школи [Текст] / Таміла Груба // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 10-12. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Аналіз тексту

Кл.слова (ненормовані):
граматична компетентність -- профільна школа -- текст -- редагування тексту -- приклади вправ і завдань -- комунікативна компетентність
Анотація: У статті з'ясовано сутність поняття "граматична компетентність учнів профільної школи". Обґрунтовано необхідність використання тексту на уроках української мови, охарактеризовано основні етапи засвоєних мовних одиниць на текстовій основі, доведено можливість застосування редагування тексту як засобу формування граматичної компетентності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Динник, В. І.
    Використання методу проектів на уроках української мови та літератури [Текст] / В. І. Динник // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 10. - С. 2-5
ББК 74
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Українська мова--Методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


   
    До розділу "Морфологія" [Текст] : Скарбничка лінгвістичних мініатюр / Олена Горошкіна, Ольга Караман, Наталія Мордовцева, Людмила Попова // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 48
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- тексти -- іменник -- числівник
Анотація: Постійна рубрика містить добірку лінгвістичних мініатюр, тобто невеликих за обсягом текстів лінгвістичної спрямованості, що розкривають певні мовні поняття та явища. Використання цього різновиду науково-навчальних текстів є ефективним способом формування мовної компетентності учнів та сприяє підвищенню інтересу до вивчення мови.


Дод.точки доступу:
Горошкіна, Олена; Караман , Ольга; Мордовцева, Наталія; Попова, Людмила
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

13.


    Дуняшенко, Наталія.
    Грамотність - запорука успіху! [Текст] : сценарій до Міжнародного дня грамотності / Н. Дуняшенко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 13/14 (лип.). - С. 66-70. - Бібліогр.: с. 70.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Позанавчальна виховна робота--Сценарії

Анотація: ЮНЕСКО в 1966 році офіційно проголосила 8 вересня Міжнародним днем грамотності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Заєць, В.
    Робота з текстами на міжпредметній основі: теоретичний аспект [Текст] / Валентина Заєць // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 13-16. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Українська мова--Міжпредметні зв'язки
   Українська мова--Розвиток мовлення--Робота над текстом

   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- міжпредметна компетентність -- текст міжпредметного змісту -- мислення -- мовна особистість -- комунікативна компетентність -- поглиблене вивчення української мови
Анотація: Розкрито теоретичний аспект роботи з текстами міжпредметного змісту, узагальнено досвід дослідження цієї проблеми у працях українських лінгвістів, психологів, педагогів. Обґрунтовано важливість використання на уроках української мови текстового ресурсу для формування мовно-мовленнєвих знань, умінь та навичок.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

15.


    Калюжна, О. І.
    Креативне мислення школярів на уроках мови та літератури [Текст] : лабораторія досвіду / О. І. Калюжна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 9. - С. 5-11. - Бібліогр.: с. 8.
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Ковтун, Т.
    Ігрові завдання з логічним навантаженням на уроках української мови у 2 класі [Текст] / Т. Ковтун // Початкова школа. - 2009. - № 4. - С. 17-19
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Козир, М.
    Застосування дискусійних методів на уроках української мови : 5-7 класи [Текст] / Маргарита Козир // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1 + 74.202.52
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальна дискусія -- ознаки дискусії -- власна думка -- аналіз тексту -- групи іменників
Анотація: У статті розкрито поняття навчальної дискусії, визначено велику освітню й виховну цінність дискусійних методів, висвітлено їх місце і роль у проведенні уроків української мови. Запропоновано зразки завдань та вправ, які формують в учнів 5-7 класів уміння критично мислити, доводити власну думку, брати участь у діалозі та бесіді, розв'язувати складні питання на основі аналізу інформації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Корицька, Г.
    Реалізація проблемно-пошукової, дослідницької діяльності учнів засобами веб-квест технології [Текст] / Галина Корицька, Ірина Подлєсна // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 3-7. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест технологія -- проблемно-пошукова діяльність -- проблемна ситуація -- дослідницька діяльність -- ІК-технології -- онлайнові ресурси
Анотація: У статті розглянуто можливості використання веб-квест технології як моделі реалізації проблемно-пошукової, дослідницької діяльності учнів у процесі навчання української мови. Виокремлено етапи впровадження технології, визначено дидактичні функції онлайнових ресурсів.


Дод.точки доступу:
Подлєсна, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Кулик, Олена
    Добір оптимальних методів і прийомів навчання (на прикладі засвоєння учнями 6 класу способів словотворення іменників) [Текст] / Олена Кулик // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 2. - С. 8-12. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Прийоми навчання

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання мови -- класифікація методів -- вибір методів і прийомів -- словотвірний матеріал -- способи словотворення -- іменники
Анотація: У статті окреслено сутність понять "метод" і "прийом" начання; розглянуто традиційні класифікації методів навчання (особливу увагу приділено класифікації вітчизняного лінгводидакта О. М. Біляєва); порушено проблему добору вчителем-словесником оптимальних методів і прийомів навчання на урок української мови, підкреслено їх важливу роль і вплив на усвідомлене засвоєння учнями словотвірних знань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Кучерук, О.
    Гра як засіб розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення української мови [Текст] / О. Кучерук, Т. Сушкевич // Дивослово. - 2009. - № 2. - С. 28-31
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання


Дод.точки доступу:
Сушкевич, Т.
Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)