Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.


    Ковтун, Т.
    Ігрові завдання з логічним навантаженням на уроках української мови у 2 класі [Текст] / Т. Ковтун // Початкова школа. - 2009. - № 4. - С. 17-19
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кучерук, О.
    Гра як засіб розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення української мови [Текст] / О. Кучерук, Т. Сушкевич // Дивослово. - 2009. - № 2. - С. 28-31
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання


Дод.точки доступу:
Сушкевич, Т.
Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Кучерук, О.
    Дидактичні технології комунікативного розвитку школярів [Текст] / О. Кучерук // Дивослово. - 2009. - № 4. - С. 8-12
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Комунікативність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Калюжна, О. І.
    Креативне мислення школярів на уроках мови та літератури [Текст] : лабораторія досвіду / О. І. Калюжна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 9. - С. 5-11. - Бібліогр.: с. 8.
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Приходченко, К.
    "Не плач, природо рідна, всміхайся краще ти." [Текст] : матеріали до уроку розвитку мови 9-11-ті класи / К. Приходченко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2009. - № 14/15. - С. 23-33
Рубрики: Охорона природи
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бевзо, Т.
    Комп`ютерні проекти, лото, тести [Текст] : урок з української мови у 10 класі / Т. Бевзо // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 1. - С. 37-39
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Динник, В. І.
    Використання методу проектів на уроках української мови та літератури [Текст] / В. І. Динник // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 10. - С. 2-5
ББК 74
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Українська мова--Методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Єлісеєва, С.
    Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови й літератури. Частина перша: інтерактивний урок - особливий тип уроку [Текст] / Світлана Єлісеєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 92-98. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
форми організації системи навчання -- тип і структура уроку -- методика інтерактивного уроку -- інноваційне навчання -- висловлювання про освіту
Анотація: Серія статей, яку присвячено сучасним підходам до організації навчання на уроках української мови та літератури. У частині першій охарактеризовано становлення форм організації системи навчання, зокрема в Україні (з ХХ ст.). Визначено методику проведення інтерактивного уроку як особливого типу уроку, розкрито поняття інновації у навчанні, розглянуто шляхи та проблеми впровадження інноваційних технологій в систему освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Маленко, О. О.
    Наукові основи навчання української мови в контексті шкільної освіти [Текст] : (систематизація ключових навчальних засад) / О. О. Маленко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 14. - С. 6-9. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Анотація: У статті здійснено пробу узагальнити й систематизувати основні наукові засади навчання української мови (концепції М. І. Пентилюк, К. М. Плиско, С. О. Карамана, С. Я. Єрмоленко).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Козир, М.
    Застосування дискусійних методів на уроках української мови : 5-7 класи [Текст] / Маргарита Козир // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1 + 74.202.52
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальна дискусія -- ознаки дискусії -- власна думка -- аналіз тексту -- групи іменників
Анотація: У статті розкрито поняття навчальної дискусії, визначено велику освітню й виховну цінність дискусійних методів, висвітлено їх місце і роль у проведенні уроків української мови. Запропоновано зразки завдань та вправ, які формують в учнів 5-7 класів уміння критично мислити, доводити власну думку, брати участь у діалозі та бесіді, розв'язувати складні питання на основі аналізу інформації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Симоненкова, Тетяна
    Формування творчих здібностей учнів засобами української мови [Текст] / Тетяна Симоненкова // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 7. - С. 6-10. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.19=411.1
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
психологія творчості -- форми роботи -- інноваційні технології навчання -- особистісно орієнтоване навчання мови -- інтерактивні вправи
Анотація: У статті знаходить свій вияв теоретичне осмислення психологічних, лінгводидактичних основ формування творчих здібностей особистості засобами української мови, розглядається апробована практикою система вправ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Трубачёва, Світлана
    Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників [Текст] / Світлана Трубачёва // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 5. - С. 56-58. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметний проект -- навчальні компетентності
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей базової освітньої технології формування навчальних компетентностей учнів - методу проектів, який набуває особливого значення в умовах профільного навчання. Наведено приклади організації міжпредметного професійно орієнтованого проекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Борисенко, В.
    Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
система вправ і завдань -- комунікативні технології -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації
Анотація: У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Попова, О.
    Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Мовознавство--Когнітивна лінгвістика
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- когнітологія -- процес навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- білінгвальне середовище -- граматична будова мови
Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Солодюк, Н.
    Застосування інтерактивних методів навчання на уроках української мови [Текст] / Наталія Солодюк // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
методичні інновації -- інтерактивні технології -- "мікрофон" -- робота в групах -- робота в парах
Анотація: У статті розглянуто окремі аспекти методичних інновацій у сучасному навчальному процесі. Інтерактивна методика базується на діалогічному спілкуванні, яке сприяє взаємодії, спільному розв'язанню важливих для кожного учасника питань. Приділено увагу таким методам, як "мікрофон", робота в групах, в парах, колективна робота з текстом, гра "Аукціон" та інші.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Омельчук, Сергій
    Дослідницький метод у навчанні української мови [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 7-10. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 81
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дослідницький метод -- компоненти дослідницького методу -- дослідницька діяльність -- навчальне дослідження -- прийоми мисленнєвого характеру
Анотація: У статті розкрито сутність дослідницького методу в навчанні української мови, його змістове наповнення й ключові поняття, визначено роль цього методу у формуванні стратегічної (діяльнісної) компетентності учня основної школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Новосельська, С. В.
    Дослідницький метод навчання у формуванні комунікативної компетентності учнів на уроках української мови [Текст] / С. В. Новосельська // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - №31. - С. 4-7. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 81 + 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Методи досліджень--Методика викладання

Анотація: Стаття розповідає про застосування на уроках української мови методів та прийомів, які спрямовані на становлення в школярів досвіду самостійного пошуку нових знань і використання їх в умовах творчості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Шляхова, В.
    Розповідь учителя як метод навчання української мови [Текст] / Валентина Шляхова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 24-29. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
метод навчання -- прийом навчання -- лінгвістична теорія -- мовознавче поняття -- мовознавчий термін -- мовна одиниця
Анотація: Стаття висвітлює ретроспективу становлення наукового поняття про метод розповіді вчителя на уроках української мови. Аналізуючи цей метод крізь призму сучасної освітньої мети, завдань української мови як навчальної дисципліни, особливостей змістової структури шкільного курсу української мови та специфіки пізнавальної діяльності школярів, автор конкретизує критерії його вибору та розробляє систему прийомів його реалізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Борисенко, В.
    Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 50-52. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- групи навчально-дослідницьких завдань -- абстрагування -- аналіз -- спостереження
Анотація: У статті зосереджено увагу на дослідницьких завданнях, що є підгрунтям для дослідницької діяльності на уроках та найбільш ефективним засобом організації проблемного навчання. Охарактеризовано основні типи й види завдань та наведено їх приклади, які можна використовувати на уроках української мови.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

20.


    Кулик, Олена
    Добір оптимальних методів і прийомів навчання (на прикладі засвоєння учнями 6 класу способів словотворення іменників) [Текст] / Олена Кулик // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 2. - С. 8-12. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Прийоми навчання

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання мови -- класифікація методів -- вибір методів і прийомів -- словотвірний матеріал -- способи словотворення -- іменники
Анотація: У статті окреслено сутність понять "метод" і "прийом" начання; розглянуто традиційні класифікації методів навчання (особливу увагу приділено класифікації вітчизняного лінгводидакта О. М. Біляєва); порушено проблему добору вчителем-словесником оптимальних методів і прийомів навчання на урок української мови, підкреслено їх важливу роль і вплив на усвідомлене засвоєння учнями словотвірних знань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)