Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Українська мова -- Методологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Греб, М.
Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Марія Греб> // Українська мова і література в школах України. - 2015. -
№ 9
. - С. 23-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики:
Українська мова--Викладання у ВНЗ
Українська мова--Методологія
Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність
--
вікові особливості студентів
--
види класифікацій пам'яті
--
увага
--
мислення
--
завдання для студентів
--
прийоми запам'ятовування
--
методика навчання лексикології
Анотація:
У статті обґрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, наголошено на тому, що розвиткові лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів сприяє врахування індивідуальних і вікових особливостей, інтересів, рівня пізнавальних можливостей, здібностей, студентів, розуміння суті психічних процесів, що лежать в основі мовленнєвої діяльності.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
2.
Груба, Т.
Контроль у компетентнісній парадигмі сучасної лінгводидактики [Текст] / Таміла Груба> // Українська мова і література в школах України. - 2015. -
№ 9
. - С. 27-29. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики:
Українська мова--Методологія
Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль сформованості знань і умінь
--
компетентнісна парадигма
--
прнципи контролю
--
функції контролю
--
види контролю
Анотація:
У статті окреслено функції реалізації контролю сформованості знань, умінь і навичок учнів і студентів в компетентнісній парадигмі сучасної лінгводидактики. Особливу увагу приділено принципам, функціям і видам контролю.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Загнітко, А.
Організація самостійної роботи у Всеукраїнському віртуально-лінгвістичному діалозі: лінгвометодологічні та лінгвокомп'ютерні засади [Текст] / Анатолій Загнітко> // Українська мова і література в школах України. - 2015. -
№ 12
. - С. 3-14. - Бібліогр.: 25 назв.
Рубрики:
Українська мова--Методологія
Мовознавство--Методологія
Кл.слова (ненормовані):
віртуально-лінгвістичний діалог
--
Віртуальна лінгвістична лабораторія "Словник української мови"
--
лінгвокомп'ютерна технологія
--
лінгвотехнологія
--
лексикографія
--
реальна комунікативна спільнота
--
ідеальна комунікативна спільнота
--
методологія віртуально-лінгвістичного діалогу
Анотація:
У статті охарактеризовано основні складники організації Всеукраїнського віртуально-лінгвістичного діалогу, з'ясовано методологічні, лінгвокомп'ютерні та технологічні основи його функціонування. Визначено моделі самостійної роботи студентів у Всеукраїнському віртуально-лінгвістичному діалозі. Встановлено функційне навантаження сучасних Віртуальної лексикографічної лабораторії "Словник української мови" й Віртуальної лексикографічної лабораторії "Етимологічний словник української мови" Українського мовно-інформаційного фонду Національної академії наук України в організації та проведенні Всеукраїнського віртуально-лінгвістичного діалогу.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
4.
Омельчук, С.
Сучасні тенденції в українській лінгводидактиці крізь призму наукових праць Марії Пентилюк [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 4
. - С. 9-14. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики:
Українська мова--Дидактика
Українська мова--Методологія
Кл.слова (ненормовані):
тенденція
--
українська лінгводидактика
--
мовна освіта
--
підхід до навчання мови
--
текстоцентризм
--
дисертації
--
Марія Пентилюк
Анотація:
Розглянуто сучасні тенденції в теорії і методиці навчання української мои крізь призму наукових праць Марії пентилюк, перспективні для розвитку лінгводидактичної науки в ХХІ ст. У визначенні концептуальних засад навчання української мови враховано зміну парадигми філософії освіти, що відбувається в сучасному освітньому просторі; переорієнтування мовної освіти зі знаннєвого підходу на компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований; прогресивні лінгвістичні теорії і концепції, нові аспекти вивчення мови тощо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)