Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Початкове навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.

Стрілець С. Диференційований підхід на уроках української мови під час вивчення окремих орфограм у 2-3 класах/Світлана Стрілець // Початкова школа, 2012. т.№ 6.-С.9-11.
2.

Ткачова Л. Інтелектуальна гра "Ерудит"/Лідія Ткачова // Початкова школа, 2012. т.№ 6.-С.22-23.
3.

Чужа Н. Застосування інтерактивних способів вивчення українських народних паремій у початковій школі/Наталія Чужа // Початкова школа, 2012. т.№ 8.-С.60-62
4.

Мартиненко В. Оновлення змісту літературного читання у контексті компетентнісного підходу/Валентина Мартиненко // Початкова школа, 2012. т.№ 10.-С.20-24
5.

Петрук О. Комунікативне спрямування у навчанні української мови у початкових класах шкіл з мовами викладання національних меншин/Оксана Петрук // Початкова школа, 2012. т.№ 10.-С.41-44
6.

Зимульдінова А. Мова й мовлення молодших школярів. Наукові засади/Алла Зимульдінова, Світлана Гірняк // Початкова школа, 2012. т.№ 11.-С.10-14
7.

Нечипоренко К. Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів у навчально-виховному процесі початкової школи/Катерина Нечипоренко // Початкова школа, 2012. т.№ 11.-С.55-57
8.

Сєргєєва Н. Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках української мови/Наталія Сєргєєва // Початкова школа, 2013. т.№ 1.-С.10-13
9.

Даценко Н. Як вивчити абетку/Ніна Даценко // Початкова школа, 2013. т.№ 7.-С.62.
10.

Вашуленко М. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського - першоджерело формування українськомовної особистості дошкільників і молодших школярів/Микола Вашуленко // Початкова школа, 2013. т.№ 9.-С.6-8
11.

Лозан Т. Шляхи формування й розвитку українського мовлення російськомовних учнів шкіл Придністров'я з українською мовою навчання/Тетяна Лозан // Початкова школа, 2013. т.№ 9.-С.43-46
12.

Палій В. "Барвінок" - винахідливі комбінації відомих елементів/Вікторія Палій // Початкова школа, 2013. т.№ 9.-С.54-57.
13.

Лобчук О. Ознайомлення школярів зі стильовим забарвленням тексту/Олена Лобчук // Початкова школа, 2013. т.№ 10.-С.8-11
14.

Пономарьова К. Засоби реалізації діяльнісної змістової лінії початкового курсу української мови/Катерина Пономарьова // Початкова школа, 2013. т.№ 11.-С.1-5
15.

Прищепа О. Ефективний спосіб організації каліграфічної хвилинки на уроці української мови в 3 класі/Ольга Прищепа // Початкова школа, 2014. т.№ 11.-С.7-10.
16.

Гуцалюк Т. Комплексні завдання з української мови для 2 класу/Тетяна Гуцалюк // Початкова школа, 2014. т.№ 11.-С.18-20
17.

Вашуленко М. Нормативне наголошування слів - важлива ознака літературного мовлення/Микола Вашуленко // Початкова школа, 2015. т.№ 1.-С.17-21
18.

Пономарьова К. Сучасний урок української мови: компетентнісно орієнтовані цілі та структура/Катерина Пономарьова // Початкова школа, 2015. т.№ 1.-С.21-26.
19.

Охріменко Л. Діалогічні методи навчання на уроках української мови в початкових класах/Леся Охріменко // Початкова школа, 2015. т.№ 1.-С.29-33
20.

Попович Л. Формування комунікативної компетентності молодших школярів/Любов Попович // Початкова школа, 2015. т.№ 1.-С.52-54.
 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)