Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Українська мова -- Стилістика -- Методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Новосьолова В.
Назва
: Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання
Місце публікування
: Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 9-13 (Шифр -466899/2011/6)
Примітки
: Бібліогр.: 8 назв.
ББК
: 74.268.11
Предметні рубрики:
Українська мова-- Стилістика-- Методика
Українська мова-- Лексикологія-- Методика
Українська мова-- Фразеологія-- Методика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): стилістика--стилістичні особливості--лексика обмеженого вжитку--діалектизми--історизми--архаїзми--неологізми--фразеологічні звороти
Анотація:
У статті зосереджено увагу на лексичних і фразеологічних засобах стилістики, уміщено різноманітні прктичні завдання і вправи, які за змістом і формою виконання активізують пізнавальну діяльність десятикласників, орієнтують на глибше осмислення змістової і стилістичної структури текстів, сприяють виробленню вмінь використовувати мовні засоби відповідно до теми, мети й сфери спілкування.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74.268.19=411.4
Автор(и)
: Лобчук О.
Назва
: Ознайомлення школярів зі стильовим забарвленням тексту
Місце публікування
: Початкова школа. - 2013. - № 10. - С.8-11 (Шифр П675327/2013/10)
Примітки
: Бібліогр.: 2 назви.
ББК
: 74.268.19=411.4
Предметні рубрики:
Українська мова-- Початкове навчання
Українська мова-- Стилістика-- Методика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): стилі текстів--художній стиль--науковий стиль--мовленнєва ситуація
Анотація:
В статті описується методика формування у школярів уявлення про стилі текстів шляхом опори на мовленнєві поняття як систему орієнтирів у побудові власних висловлювань.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Деркач О.
Назва
: Зміст і структура текстів різних стилів, їх характерні мовні засоби, основні жанри : українська мова : 11 клас
Місце публікування
: Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 33-37. (Шифр У679846/2016/1)
Предметні рубрики:
Українська мова-- Стилістика-- Методика
Українська мова-- Урок
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): особистісно зорієнтований урок--стиль мови--стиль мовлення--стилістика мовлення--жанри--стилістичний аналіз висловлення--українська народна вишивка--історія українського стилю
Анотація:
Мета поданого уроку полягає в наступному: систематизувати й узагальнити відомості про стиль мови і стиль мовлення; поглиблювати знання учнів про зміст і структуру текстів різних стилів, їх основні жанри та мовні засоби; формувати практичні вміння і навички стилістичного аналізу висловлення; розвивати мовленнєво-мисленнєві вміння здійснювати компаративний аналіз текстів різних стилів, досліджувати мовний матеріал; виховувати в школярів почуття поваги до рідної мови та своєї Батьківщини засобами мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)