Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Українська мова -- Усна і письмова мова<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мельничук, Ю.
Жанр есе в шкільній практиці: класика чи інновація? [Текст] / Ю. Мельничук, О. Акуліна> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 12
. - С. 17-19. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Українська мова--Усна і письмова мова
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення
--
урок української мови
--
навчальний твір
--
жанри творів
Анотація:
Обґрунтовано актуальність есе як навчального твору, надано визначення стрижневого терміна, проаналізовано вимоги до написання есе в школі та наведено приклади учнівських творів на запропоновану в основній програмі тематику.
Дод.точки доступу:
Акуліна, О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бондаренко, Ю.
Комбінована структура шляхів аналізу літературного твору в школі [Текст] / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 12
. - С. 20-25. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Українська мова--Усна і письмова мова
Кл.слова (ненормовані):
художній твір
--
навчальна схема
--
урок української мови
--
синкретизм
Анотація:
Автор статті розкриває синкретизм у структурі шкільних шляхів вивчення літературного матеріалу. Він підкреслює, що будь-який шлях аналізу виступає лише загальною схемою роботи і передбачає сумарне використання інших шляхів, які забезпечують його ефективність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)