Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Українська мова -- Фонетика -- Методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Яковенко, Т.
Уподібнення та спрощення приголосних звуків [Текст] : українська мова для студентів І курсу спеціальності "Початкова освіта" : початок / Тамара Яковенко> // Українська мова і література в школах України. - 2015. -
№ 4
. - С. 51-54.
ББК
81.411.1-9
Рубрики:
Українська мова--Викладання у ВНЗ
Українська мова--Фонетика--Методика
Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
узагальнення й систематизація знань
--
фонетичні явища рідної мови
--
проектна діяльність за програмою "Intel@"
--
орфоепія
--
орфографія
--
асиміляція приголосних звуків
--
оглушення
Анотація:
Мета поданого заняття - використовуючи новітні технології та засоби навчання, узагальнити, поглибити і систематизувати знання і уміння студентів-першокурсників про важливі фонетичні яаища української мови, формувати навички практичної роботи з навчальною літературою та інтернет-ресурсами.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Очеретна, Л.
Дзвінкі й глухі приголосні [Текст] : [урок] / Лариса Очеретна, Надія Минько> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 12
. - С. 28-29. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики:
Українська мова--Фонетика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови
--
звуки мови й мовлення
--
приголосні
Анотація:
Подано конспект уроку української мови, який має на меті наступне: поглибити знання учнів про звуки мови і звуки мовлення, голосні й приголосні; удосконалювати навички виразного читання, роботи з текстом; розвивати вміння працювати колективно і самостійно.
Дод.точки доступу:
Минько, Н.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Панченко, Н.
Подорож до країни Фонетики : урок-екскурсія з української мови : 5 клас [Текст] / Наталія Панченко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. -
№ 3
. - С. 47-48
ББК
81
Рубрики:
Українська мова--Фонетика--Методика
Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
фонетика, орфографія, орфоепія
--
гра
--
змагання команд
Анотація:
Надано конспект уроку, який має за мету узагальнення і систематизацію знань учнів з фонетики, орфографії та орфоепії. Урок має сприяти вдосконаленню грамотності школярів, розвиткові їх мовлення і творчих здібностей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Бакум, З.
Особливості навчання фонетики в профільній школі [Текст] / Зінаїда Бакум> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. -
№ 5
. - С. 46-49
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Фонетика--Методика
Українська мова--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
сучасні підходи у навчанні
--
дидактичні принципи
--
етапи навчання
--
аспекти характеристики звуків
--
органи мовлення
--
місце та спосіб творення звуків
Анотація:
У статті запропоновано систему навчання фонетики української мови, яку доцільно впроваджувати на уроках та спецкурсах у профільній школі. Обгрунтовано доцільність використання традиційних та інноваційних технологій. Окреслено етапи навчання, а також акцентовано увагу на характеристиці звуку з акустичного й фізіологічного аспектів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)