Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Уроки -- Ігрові методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Барнінець, О. В.
Люблінський сейм 1569 року [Текст] : рольова гра на уроці історії / О. В. Барнінець> // Все для вчителя. - 2017. -
№ 4
. - С. 51-52
Рубрики:
Викладання історії в школі--Історія України
Уроки--Ігрові методи навчання
Знайти схожі
>
2.
Сорока, Валентина
.
Щоб не стояти перед класом "папуг" [Текст] : учимо мислити / Валентина Сорока > // Освіта України. - 2018. -
1 жовт. (№ 38)
. - С. 12-13 : фот.
Рубрики:
Нова українська школа--Інноваційні перетворення
Уроки--Ігрові методи навчання
Критичне мислення--Методи навчання--Уроки--Учні
Анотація:
Уроки, спроектовані з використанням технологій розвитку критичного мислення учнів, насправді "влучають" у набагато більшу кількість цілей. І насамперед - змінюють стиль викладання та взаємодії у класі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Колб, Ліз
(професор педагогічної освіти в Університеті штату Мічіган, США).
Ігрофікація навчання.Додайте гри до своїх уроків [Текст] / Л. Колб ; пер. та літ.обробка Н. В. Третякової> // Педагогічна майстерня. - 2017. -
№ 2
. - С. 22-23
Рубрики:
Уроки--Ігрові методи навчання
Гра--Навчання
Анотація:
Секрети залучення ігор у навчання.
Дод.точки доступу:
Третякова, Н.В. \пер. та літ.обробка.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Ковалик, В. І.
(учитель образотворчого мистецтва, трудового навчання "НВК СЗШ І-ІІІ ст. - ДНЗ", с. Великополе, Яворівський р-н, Львівська обл.).
Життя та творчий шлях Т. Г. Шевченка. Знайомство з образотворчою спадщиною Т. Г. Шевченка [Текст] : образотворче мистецтво 6 клас / В.І. Ковалик> // Мистецтво в школі. - 2015. -
№3
. - С. 14-17
Рубрики:
Розробки уроків--Образотворче мистецтво
Уроки--Ігрові методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
Вправа "Мої очікування"
--
урок-гра
Замовлені прим-ки для відділів: ВМ
Знайти схожі
>
5.
Пилюченко, Валентина
.
Ігрові елементи на уроках зарубіжної літератури [Текст] : із досвіду роботи / В. Пилюченко> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. -
№ 9
. - С. 63-73. - Продовж. в № 10. - С.60-73
Рубрики:
Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи--Україна
Уроки--Ігрові методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
кросворди
--
казки
--
головоломки-вікторини
Анотація:
Гра стимулює допитливість. У грі учні вчаться логічно висловлювати свої думки, послідовно діяти, бути спостережливими, у них виробляються звички зосереджуватися, думати самостійно, розвиваються увага, потяг до знань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)