Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Факторинго-аналітичні дослідження -- Взаємодії вчителя з учнями<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Воронюк І. В.
Назва : Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 6. - С. 27-34: табл. (Шифр П675695/2012/6)
Примітки : Бібліогр. : 6 назв.
ББК : 74
Предметні рубрики: Вчитель-- Креативність
Факторинго-аналітичні дослідження-- Взаємодії вчителя з учнями
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): паралінгвістичні--сигнали--інтонування
Анотація: У статті предствлено результати факторно - аналітичного дослідження паралінгвістичної складової акту педагогічного впливу - конфігурацію ключових сполучень невербальних характеристик інтонування як інтегральних сигналів, що супроводжують алгоритмічні прийоми впливу. Цілеспрямоване використання паралінгвістичного супроводу розглядається як психологічного виправданий методичний підхід і засіб креативної модуляції взаємодії вчителя з учнями, а також як інструмент посилення та успішності досягнення цілей особистісно - розвивального, організаційного, виховного впливу та результативності навчальної діяльності учнів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)