Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Філософія освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-52 
1.


   
    10 порад від людини, яка знала 16 мов [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 23. - С. 34-35
Рубрики: Філософія освіти
   Іноземна мова--Вивчення

Анотація: У своїй книжці "Як я вивчаю мови" Като Ломб сформулювала десять правил для вивчення мови.


Дод.точки доступу:
Ломб, Като (професійна перекладачка з Угорщини) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Медіаосвіта: зміни, що не чекають. Концепція впровадження медіаосвіти в україні (нова редакція) [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 13. - С. 4-12
Рубрики: Медіаосвіта--Концепція--Україна
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
правова основа концепції -- медіаінформаційна грамотність -- медіакультура -- форми медіаосвіти -- основні принципи медіаосвіти


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сташко, Жанна.
    Ідеальна школа: не контроль, а оцінювання [Текст] : критерії та індикатори оцінювання якості шкільної освіти / Жанна Сташко // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 6. - С. 58-75 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні школи
   Якість освіти--Загальноосвітні навчальні заклади

   Інституційний аудит

   Філософія освіти

   Освітні реформи

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- інституційний аудит -- оцінювання якості освіти -- самооцінювання



Знайти схожі

4.


   
    Акмеологічні підходи в роботі з педагогами [Текст] : інноваційні технології в структурі внутрішньошкільної методичної роботу // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 10. - С. 28-71 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічний менеджмент
   Філософія освіти

   Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади

   Школознавство--Вчитель--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
освітні інноваційні технології -- педагогічний іміджмент -- педагогічні кадри -- освітнє моделювання



Знайти схожі

5.


    Кремень, В.
    Постулати філософсько-освітньої діяльності [Текст] / В. Кремень // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74 + 87
Рубрики: Філософія освіти
Анотація: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасномуетапі розвитку суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Горбатенко, О. С.
    Аксіологічний підхід у викладанні зарубіжної літератури. 10-й клас [Текст] / О. С. Горбатенко // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 21/22. - С. 12-17 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Зарубіжна література--Методичні рекомендації

   Духовна культура--Виховання

   Педагогічна аксіологія

   Ціннісні орієнтації--Навчальна діяльність--Учні

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний (ціннісний) підхід -- загальнолюдські духовні цінності -- духовний розвиток -- духовне життя дітей


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Терно, Сергій.
    Гра цінностей та емоцій в освіті: де ми є та куди варто рухатись? / С. Терно // Історія в рідній школі. - 2019. - № 7/8. - С. 45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
   Філософія освіти

   Освіта--Філософія освіти

   Педагогіка--Наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- освіта -- драматичний трикутник Карпмана -- методика моделювання емоцій
Анотація: Розглянуто роль цінностей в житті суспільства та значення освіти для трансформації цінностей громадян. Розглядається місце України на мапі цінностей та перспективи розвитку українського суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Дзвінчук, Д. І.
    Освітні тренди ХХІ століття [Текст] / Д. І. Дзвінчук // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 3 (21). - С. 7-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні технології--Освітні технології
   Навчально-виховний процес--Інноваційні технології

   Педагогічні інновації

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
освітні тренди -- безперервна освіта -- інтелектуалізація -- діджиталізація -- освітні новації
Анотація: Розглянуто сучасні тренди розвитку людського капіталу та їхній вплив на стан системи освіти.


Дод.точки доступу:
Озьмінська, І. Д.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Романенко, Катерина.
    Маркетинг як складова філософсько-освітнього знання: методологічний аспект [Текст] / К. Романенко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освітній маркетинг--Інновації--Освітні технології
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
управління в освіті -- методологія -- управлінська парадигма
Анотація: У статті досліджується специфіка освітнього маркетингу у контексті змісту філософсько-освітнього знання. Вказується на соціокультурну обумовленість та ефективність використання маркетингових методології та технологій для реформування вітчизняної освіти.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Братаніч, Борис.
    Просторовий вимір медіа-освіти [Текст] : наука - школі / Б. Братаніч // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Характерні риси медіа-освіти ; Медіа-культурна компетентність
Рубрики: Філософія освіти
   Медіа-освіта--Наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
медіа-освітній простір -- медіа-культура -- медіа-комунікації
Анотація: Обгрунтовуються складові цілей медіа-освіти у практичному освітньому процесі, які визначаються її просторовими характеристиками. Медіа-освіта є не просто системою певних освітніх процесів, а й характеристикою медіа-освітнього простору, і саме у цій своїй якості вона найбільш повно характеризує освіту інформаційного суспільства і має стати об'єктом філософсько-освітнього дослідження.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Струкова, Тетяна.
    Превентивний потенціал освітньої діяльності [Текст] / Т. Струкова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 108-112. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Завдання превентивної освіти
Рубрики: Освіта--Превентивна освіта
   Філософія освіти

   Особистість--Саморозвиток

Кл.слова (ненормовані):
постсучасна освіта
Анотація: Стаття присвячена аналізу необхідності розширеного розуміння превентивної освіти у контексті становлення постсучасних освітніх практик. Для обгрунтування вказаного положення застосовується філософсько-освітня методологія.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Секундант, Сергій.
    "Paedagogia mathematica" versus "topica universalis" (реформа освіти в контексті філософії ХVІ - ХVІІ сторіч) [Текст] / Секундант С. // Філософська думка. - 2008. - № 5. - С. 52-63. - Бібліогр. в підряд. прим.
Рубрики: Філософія освіти
   Педагогічні ідеї

Кл.слова (ненормовані):
Відродження -- Математика
Анотація: Автор намагається простежити зв'язок педагогічних ідей з методологічними концепціями європейських філософів ХVІ - ХVІІ століть і показати, який вплив педагогічні ідеї справляли на становлення нової наукової парадигми.


Дод.точки доступу:
Коменський, Ян Амос (чеський теолог, мислитель, педагог, письменник ; 1592-1670) \про нього\; Вайгель, Ерхард (німецький математик, фізик, астроном і філософ ; 1625-1699) \про нього\; Агрікола, Рудольф (представник раннього німецького гуманізму ; 1444-1485) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Корсак, Костянтин.
    Про перспективи відвернення цивілізаційних колапсів / К. Корсак // Вища школа. - 2015. - № 7-8. - С. 47-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
біологія -- класифікація людей -- етологія -- консерватизм соціуму -- гігантизм -- психоз манії величі -- перовскіт -- реплікатори -- ноорозвиток -- автономія
Анотація: Мета статті -- криткиа праць науковців-попередників і документів ООН та світових екологічних форумів за їх помилковість і песимізм у невідворотності загроз людству. Автор доводить, що вже існує можливість відвернення колапсу, а тому ми не ризикуємо втратити переважну більшість наших нащадків в останній війні всіх з усіма.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Воронкова, В. Г.
    Критичне мислення у контексті постмодерністського дискурсу Жана Бодріяра [Текст] / В. Г. Воронкова, О. П. Кивлюк, В. О. Нікітенко // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2023. - № 7/9 (45). - С. 29-39. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Філософія культури
   Критичне мислення

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
постмодернізм -- гіперреалістичний світ -- інформаційний простір -- філософські концепції


Дод.точки доступу:
Кивлюк, О. П.; Нікітенко, В. О.; Бодріяр, Жан (французький філософ, культуролог, соціолог і публіцист ; 1929-2007) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Руденко, Т. П.
    Розвиток творчого потенціалу студентів в умовах реформування сучасної вищої освіти: соціально-філософський аналіз [Текст] / Т. П. Руденко // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2022. - № 1/3 (39). - С. 90-99. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Філософія творчості
   Творча особистість--Розвиток

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творча активність -- вища освіта -- творче мислення -- креативність -- активізація творчої діяльності -- сучасна освіта -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Костроміна, Г. М.; Бабіна, С. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Александрова, Ю. М.
    Наукова освіта, STEM та STEAM: до питання термінологічної взаємодії [Текст] / Ю. М. Александрова // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2021. - № 38 (11/12). - С. 73-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2616-5007. - ISSN 2522-9699
УДК
Рубрики: STEM-освіта--Україна
   Філософія освіти

   Педагогічні інновації--Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
наукова освіта -- STEM-освіта -- STEAM-освіта -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Пилипенко, С. Г.
    Освітня мобільність як реалізація проєкту "Світ - людина" у контексті плинної сучасності [Текст] / С. Г. Пилипенко // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2023. - № 4/6(44). - С. 42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- буття -- людина -- діалог
Анотація: Освітня мобільність пов'язана з такими процесами, як інтеграція, модернізація, трансляція досвіду та практики, поглиблення соціальної взаємодії. Освітня мобільність створює нові можливості для творчої самореалізації особистості, діалогу та визнання усіх суб'єктів освітнього процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Кушнірук, С. А.
    Формування наукового світогляду студентів: соціокультурна проєкція [Текст] / С. А. Кушнірук, О. В. Матвієнко, Т. О. Олефіренко // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2023. - № 7/9 (45). - С. 83-89 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічні інновації--Вищі навчальні заклади
   Соціокультурні технології--Методи навчання--Вищі навчальні заклади

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
соціальна проєкція -- компоненти соціальної проєкції -- педагогічні умови формування соціальної проєкції -- філософія науки


Дод.точки доступу:
Матвієнко, О. В.; Олефіренко, Т. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Чумак, М. Є.
    Фізична теорія: ключові терміни та її математична компонента [Текст] / М. Є. Чумак, В. В. Єфименко // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2023. - № 7/9 (45). - С. 61-70 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Фізика--Історія фізики
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
основні терміни фізичної теорії -- математична компонента теорії -- філософія фізики


Дод.точки доступу:
Єфименко, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Шіші, Сюй.
    Потенціал наукової освіти у розвитку активного громадянства: аксіологічний вимір [Текст] / Сюй Шіші // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2021. - № 38 (11/12). - С. 36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Громадянство--Глобалізаційні процеси
   Наукова освіта

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
активне громадянство -- аксіологія -- глобальне громадянство -- науково-соціальні проблеми -- вніб 5
Анотація: Надається аналіз потенціалу наукової освіти щодо формування ціннісного базису активного громадянства з урахуванням національного та глобалізаційного соціокультурних контекстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)