Пошуковий запит: (<.>S=Філософія освіти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
10 порад від людини, яка знала 16 мов [Текст]> // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 23. - С. 34-35
Рубрики: Філософія освіти Іноземна мова--Вивчення Анотація: У своїй книжці "Як я вивчаю мови" Като Ломб сформулювала десять правил для вивчення мови.
Дод.точки доступу: Ломб, Като (професійна перекладачка з Угорщини) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Медіаосвіта: зміни, що не чекають. Концепція впровадження медіаосвіти в україні (нова редакція) [Текст]> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 13. - С. 4-12
Рубрики: Медіаосвіта--Концепція--Україна Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): правова основа концепції -- медіаінформаційна грамотність -- медіакультура -- форми медіаосвіти -- основні принципи медіаосвіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Сташко, Жанна. Ідеальна школа: не контроль, а оцінювання [Текст] : критерії та індикатори оцінювання якості шкільної освіти / Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 6. - С. 58-75 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні школи Якість освіти--Загальноосвітні навчальні заклади Інституційний аудит Філософія освіти Освітні реформи Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- інституційний аудит -- оцінювання якості освіти -- самооцінювання
Знайти схожі
|
>4.
|
Акмеологічні підходи в роботі з педагогами [Текст] : інноваційні технології в структурі внутрішньошкільної методичної роботу> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 10. - С. 28-71 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічний менеджмент Філософія освіти Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади Школознавство--Вчитель--Методична робота Кл.слова (ненормовані): освітні інноваційні технології -- педагогічний іміджмент -- педагогічні кадри -- освітнє моделювання
Знайти схожі
|
>5.
|
Кремень, В. Постулати філософсько-освітньої діяльності [Текст] / В. Кремень> // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74 + 87 Рубрики: Філософія освіти Анотація: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасномуетапі розвитку суспільства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Горбатенко, О. С. Аксіологічний підхід у викладанні зарубіжної літератури. 10-й клас [Текст] / О. С. Горбатенко> // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 21/22. - С. 12-17 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Зарубіжна література--Методичні рекомендації Духовна культура--Виховання Педагогічна аксіологія Ціннісні орієнтації--Навчальна діяльність--Учні Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): аксіологічний (ціннісний) підхід -- загальнолюдські духовні цінності -- духовний розвиток -- духовне життя дітей
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Терно, Сергій. Гра цінностей та емоцій в освіті: де ми є та куди варто рухатись? / С. Терно> // Історія в рідній школі. - 2019. - № 7/8. - С. 45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти Філософія освіти Освіта--Філософія освіти Педагогіка--Наукові дослідження Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- освіта -- драматичний трикутник Карпмана -- методика моделювання емоцій Анотація: Розглянуто роль цінностей в житті суспільства та значення освіти для трансформації цінностей громадян. Розглядається місце України на мапі цінностей та перспективи розвитку українського суспільства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Дзвінчук, Д. І. Освітні тренди ХХІ століття [Текст] / Д. І. Дзвінчук> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 3 (21). - С. 7-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні технології--Освітні технології Навчально-виховний процес--Інноваційні технології Педагогічні інновації Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): освітні тренди -- безперервна освіта -- інтелектуалізація -- діджиталізація -- освітні новації Анотація: Розглянуто сучасні тренди розвитку людського капіталу та їхній вплив на стан системи освіти.
Дод.точки доступу: Озьмінська, І. Д. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Романенко, Катерина. Маркетинг як складова філософсько-освітнього знання: методологічний аспект [Текст] / К. Романенко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освітній маркетинг--Інновації--Освітні технології Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): управління в освіті -- методологія -- управлінська парадигма Анотація: У статті досліджується специфіка освітнього маркетингу у контексті змісту філософсько-освітнього знання. Вказується на соціокультурну обумовленість та ефективність використання маркетингових методології та технологій для реформування вітчизняної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Братаніч, Борис. Просторовий вимір медіа-освіти [Текст] : наука - школі / Б. Братаніч> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Характерні риси медіа-освіти ; Медіа-культурна компетентність
Рубрики: Філософія освіти Медіа-освіта--Наукові дослідження Кл.слова (ненормовані): медіа-освітній простір -- медіа-культура -- медіа-комунікації Анотація: Обгрунтовуються складові цілей медіа-освіти у практичному освітньому процесі, які визначаються її просторовими характеристиками. Медіа-освіта є не просто системою певних освітніх процесів, а й характеристикою медіа-освітнього простору, і саме у цій своїй якості вона найбільш повно характеризує освіту інформаційного суспільства і має стати об'єктом філософсько-освітнього дослідження.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Струкова, Тетяна. Превентивний потенціал освітньої діяльності [Текст] / Т. Струкова> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 108-112. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Завдання превентивної освіти
Рубрики: Освіта--Превентивна освіта Філософія освіти Особистість--Саморозвиток Кл.слова (ненормовані): постсучасна освіта Анотація: Стаття присвячена аналізу необхідності розширеного розуміння превентивної освіти у контексті становлення постсучасних освітніх практик. Для обгрунтування вказаного положення застосовується філософсько-освітня методологія.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Секундант, Сергій. "Paedagogia mathematica" versus "topica universalis" (реформа освіти в контексті філософії ХVІ - ХVІІ сторіч) [Текст] / Секундант С.> // Філософська думка. - 2008. - № 5. - С. 52-63. - Бібліогр. в підряд. прим.
Рубрики: Філософія освіти Педагогічні ідеї Кл.слова (ненормовані): Відродження -- Математика Анотація: Автор намагається простежити зв'язок педагогічних ідей з методологічними концепціями європейських філософів ХVІ - ХVІІ століть і показати, який вплив педагогічні ідеї справляли на становлення нової наукової парадигми.
Дод.точки доступу: Коменський, Ян Амос (чеський теолог, мислитель, педагог, письменник ; 1592-1670) \про нього\; Вайгель, Ерхард (німецький математик, фізик, астроном і філософ ; 1625-1699) \про нього\; Агрікола, Рудольф (представник раннього німецького гуманізму ; 1444-1485) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Корсак, Костянтин. Про перспективи відвернення цивілізаційних колапсів / К. Корсак> // Вища школа. - 2015. - № 7-8. - С. 47-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): біологія -- класифікація людей -- етологія -- консерватизм соціуму -- гігантизм -- психоз манії величі -- перовскіт -- реплікатори -- ноорозвиток -- автономія Анотація: Мета статті -- криткиа праць науковців-попередників і документів ООН та світових екологічних форумів за їх помилковість і песимізм у невідворотності загроз людству. Автор доводить, що вже існує можливість відвернення колапсу, а тому ми не ризикуємо втратити переважну більшість наших нащадків в останній війні всіх з усіма.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Воронкова, В. Г. Критичне мислення у контексті постмодерністського дискурсу Жана Бодріяра [Текст] / В. Г. Воронкова, О. П. Кивлюк, В. О. Нікітенко> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2023. - № 7/9 (45). - С. 29-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філософія культури Критичне мислення Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): постмодернізм -- гіперреалістичний світ -- інформаційний простір -- філософські концепції
Дод.точки доступу: Кивлюк, О. П.; Нікітенко, В. О.; Бодріяр, Жан (французький філософ, культуролог, соціолог і публіцист ; 1929-2007) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Руденко, Т. П. Розвиток творчого потенціалу студентів в умовах реформування сучасної вищої освіти: соціально-філософський аналіз [Текст] / Т. П. Руденко> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2022. - № 1/3 (39). - С. 90-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філософія творчості Творча особистість--Розвиток Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): творчість -- творча активність -- вища освіта -- творче мислення -- креативність -- активізація творчої діяльності -- сучасна освіта -- вніб 5
Дод.точки доступу: Костроміна, Г. М.; Бабіна, С. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Александрова, Ю. М. Наукова освіта, STEM та STEAM: до питання термінологічної взаємодії [Текст] / Ю. М. Александрова> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2021. - № 38 (11/12). - С. 73-84. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2616-5007. - ISSN 2522-9699 Рубрики: STEM-освіта--Україна Філософія освіти Педагогічні інновації--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): наукова освіта -- STEM-освіта -- STEAM-освіта -- вніб 5
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Пилипенко, С. Г. Освітня мобільність як реалізація проєкту "Світ - людина" у контексті плинної сучасності [Текст] / С. Г. Пилипенко> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2023. - № 4/6(44). - С. 42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): глобалізація -- буття -- людина -- діалог Анотація: Освітня мобільність пов'язана з такими процесами, як інтеграція, модернізація, трансляція досвіду та практики, поглиблення соціальної взаємодії. Освітня мобільність створює нові можливості для творчої самореалізації особистості, діалогу та визнання усіх суб'єктів освітнього процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Кушнірук, С. А. Формування наукового світогляду студентів: соціокультурна проєкція [Текст] / С. А. Кушнірук, О. В. Матвієнко, Т. О. Олефіренко> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2023. - № 7/9 (45). - С. 83-89 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні інновації--Вищі навчальні заклади Соціокультурні технології--Методи навчання--Вищі навчальні заклади Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): соціальна проєкція -- компоненти соціальної проєкції -- педагогічні умови формування соціальної проєкції -- філософія науки
Дод.точки доступу: Матвієнко, О. В.; Олефіренко, Т. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Чумак, М. Є. Фізична теорія: ключові терміни та її математична компонента [Текст] / М. Є. Чумак, В. В. Єфименко> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2023. - № 7/9 (45). - С. 61-70 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Історія фізики Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): основні терміни фізичної теорії -- математична компонента теорії -- філософія фізики
Дод.точки доступу: Єфименко, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Шіші, Сюй. Потенціал наукової освіти у розвитку активного громадянства: аксіологічний вимір [Текст] / Сюй Шіші> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2021. - № 38 (11/12). - С. 36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Громадянство--Глобалізаційні процеси Наукова освіта Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): активне громадянство -- аксіологія -- глобальне громадянство -- науково-соціальні проблеми -- вніб 5 Анотація: Надається аналіз потенціалу наукової освіти щодо формування ціннісного базису активного громадянства з урахуванням національного та глобалізаційного соціокультурних контекстів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|