Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Харчова промисловість -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Стеценко В.А. Дослідження сприйняття маркетингових інструментів споживачами в харчовій промисловості/В. А. Стеценко // Економіка та держава, 2014. т.№ 6.-С.124-127
2.

Петриняк А.Я. Передумови формування маркетингово! концепції управління ринку мінеральних вод/А.Я. Петриняк // Формування ринкових відносин в Україні, 2018. т.№ 11.-С.79-84
3.

Петриняк А.Я. Маркетингова концепція ресурсозберігаючого механізму підприємств-виробників мінеральних вод/А. Я. Петриняк, Ю. М. Кусков [и др.] // Формування ринкових відносин в Україні, 2018. т.№ 12.-С.87-91
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)