Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Харчова промисловість -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Стеценко, В. А.
Дослідження сприйняття маркетингових інструментів споживачами в харчовій промисловості [] / В. А. Стеценко> // Економіка та держава. - 2014. -
№ 6
. - С. 124-127. - Бібліогр. с.127 (3 назви)
ББК
65.9(4Укр)306.7
Рубрики:
Харчова промисловість--Маркетинг
Анотація:
Автором доведено необхідність врахування результатів дослідження в розробці стратегії маркетингу підприємствами харчової галузі з метою підвищення рівня задоволеності споживачами продукцією товаровиробників.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Петриняк, А. Я.
Маркетингова концепція ресурсозберігаючого механізму підприємств-виробників мінеральних вод [Текст] / А. Я. Петриняк, Ю. М. Кусков [и др.]> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. -
№ 12
. - С. 87-91. - Бібліогр.: с. 91 (4 назви)
Рубрики:
Харчова промисловість--Маркетинг
Анотація:
У статті окреслено, що запровадження та застосування маркетингової концепції дасть змогу створити ефективну основу управлінської, господарської і виробничо-збутової діяльності підприємства як на зовнішньому, так і на внутрішньому ринках. В умовах ринку та нестабільності маркетингового середовища запропонована маркетингова концепція, як механізм регулювання змінних процесів та забезпечення можливих позитивних економічних результатів. Доведено вагомість маркетингової концепції, зокрема у кризові періоди, коли дуже важлива для підприємств оптимізація ресурсів, посилення власних позицій на продовольчому ринку. Проаналізовано особливості маркетингових функцій ресурсозберігаючого механізму підприємств-виробників мінеральних вод. Описано системний взаємозв'язок складових ресурсозберігаючого механізму на макро та мезо рівні, що дозволяє оцінити їх розвиток. Розглянуто сучасний стан та динаміку впровадження ресурсозберігаючих проектів в Україні, що засвідчують передумови для активного застосування механізмів управління ресурсозбереженням.
Дод.точки доступу:
Кусков, Ю.М.; Соловьев, В.Г.; Осечков, П.П.; Осин, В.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Петриняк, А. Я.
Передумови формування маркетингово! концепції управління ринку мінеральних вод [Текст] / А.Я. Петриняк> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. -
№ 11
. - С. 79-84. - Бібліогр.: с. 84 (6 назв)
Рубрики:
Харчова промисловість--Маркетинг
Анотація:
У статті розглядається формування маркетингової концепції управління ринку мінеральних вод, що належить до харчової промисловості та формує привабливий за обсягом ринок. Це зумовлено тим, що продукція даної галузі займає важливе місце у споживанні. Визначено, що головним рушійним механізмом та каталізатором змін у глобалізованому світі є маркетингова концепція, широке застосування якої слід визнати пріоритетним напрямом суспільного розвитку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)