Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Харчові підприємства -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Петриняк, А. Я.
Оцінка ефективності системи управління підприємства ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод Оскар" [Текст] / А. Я. Петриняк> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. -
№ 4
. - С. 90-96. - Біблііогр.: с. 94-95 (9 назв)
Рубрики:
Харчові підприємства--Маркетинг
Підприємства--Управління
Анотація:
Досліджено основні напрями росту виробництва мінеральних вод. Відносно напрямів росту виробництва обумовлено вибір маркетингової концепції. Окреслено стратегію інтенсивного росту як глибоке проникнення на ринок, розширення меж ринку та розвиток товару. Стратегія інтегративного росту представлена як регресивна, прогресивна та горизонтальна інтеграція.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Тувайкін, В. О.
Маркетинг на підприємствах харчування [Текст] / В. О. Тувайкін> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. -
№ 5
. - С. 178-181 : табл. - Бібліогр.: с. 181 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Харчові підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
концепція
--
ринок
--
послуга
--
продукт
--
Інтернет
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)