Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Харчові підприємства -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тувайкін В. О.
Назва : Маркетинг на підприємствах харчування
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 5. - С. 178-181: табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/5). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 181
Предметні рубрики: Харчові підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція--ринок--послуга--продукт--інтернет
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петриняк А.Я.
Назва : Оцінка ефективності системи управління підприємства ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод Оскар"
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 4. - С. 90-96 (Шифр Ф241809/2018/4)
Примітки : Біблііогр.: с. 94-95 (9 назв)
Предметні рубрики: Харчові підприємства-- Маркетинг
Підприємства-- Управління
Анотація: Досліджено основні напрями росту виробництва мінеральних вод. Відносно напрямів росту виробництва обумовлено вибір маркетингової концепції. Окреслено стратегію інтенсивного росту як глибоке проникнення на ринок, розширення меж ринку та розвиток товару. Стратегія інтегративного росту представлена як регресивна, прогресивна та горизонтальна інтеграція.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)