Пошуковий запит: (<.>S=педагогіка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Juvenia studia/Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Навч.-наук. ін-т історії, етнології та правознавства ім. О. М. Лазаревського Вип. 7. - 2017
|
>2.
| Андреев А.Ю. Ф.-С.Лагарп и разработка реформы народного образования в России/А. Ю. Андреев // Российская история. -Москва:Наука, 2010,N N 6.-С.40-46.
|
>3.
| Біліченко А. Київське меценатство ХІХ століття: факти, події, персоналії/А. Біліченко // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 9.-С.100-105.
|
>4.
| Бакумець О. Диференційований підхід до організації навчально-виховного процесу/Оксана Бакумець // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8 (серпень).-С.70 - 72
|
>5.
| Блінова А. формування загальнокультурної компетенції в учнів /А. Блінова, А. Мацько, О. Криволапова // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 6.-С.67-79.
|
>6.
| Бнеженар Г. пріорітети розвитку гімназійної освіти /Г. Бнеженар // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 6.-С.5-17.
|
>7.
| Василенко Н. Організація прфільного навчання в середній школі /Н. Василенко // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 21.-С.15-24.
|
>8.
| Галів М.Д. "Актуальність - неактуальність" вивчення творчості А.С. Макаренка/М. Д. Галів // Педагогiка i психологiя, 2010. т.№ 4.-С.40 - 51
|
>9.
| Гриб С. Шляхи реалізації науково - методичної проблеми школи/Світлана Гриб // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8 (серпень).-С.24-32
|
>10.
| Дічек Н. Розвиток української педагогічної думки : віхи поступу/Н. Дічек // Рідна школа, 2012. т.№ 6.-С.79-80
|
>11.
| Демешко І. А. Інновації процесу розробки педагогічних технологій підготовки фахівців/І. А. Демешко, О. В. Демешко // Проблеми науки, 2015. т.№ 7
|
>12.
| Дзевульська О. Психолого-педагогічні умови самореалізації учнів/Олена Дзевульська // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8.-С.73-75
|
>13.
| Дульцева А. Лауреати премії імені Софії Русової/А. Дульцева // Освіта України. -Киев:Киевские ведомости, 2010,N N 79.-С.3.
|
>14.
| Железнова Т. прфілактика дитячого травматизму в закладах освіти /Т. Железнова, Л. Бурлака // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 6.-С.80-84.
|
>15.
| Кабан Л. Рецензія на методичну розробку/Л. Кабан // Директор школи (Шкільний світ), 2009. т.№ 9/10.-С.1,15
|
>16.
| Капалбаєв О. Система "уста-шакирт" как традиционный способ хранения и передачи знания (на примере тюркской культуры)/О. Капалбаєв, Ж. Шайгозова // Мистецтво та освіта, 2015. т.№ 1-2.-С.8-11
|
>17.
| Караманов О. “ школа і музей : працюэмо разом ”/О. Караманов, О. Ласкій // Історія України (Шкільний світ). -Київ:Бондаренко Т.П., 2010,N N 21.-С.13-16.
|
>18.
| Кнорринг В. В. Острова исчезнувшего мира. Традиции школьного образования и семейного воспитания в литературе на идиш/В. В. Кнорринг // Библиотечное дело. -СПб.:Агентство Информ-Планета, 2013. т.№ 4.-С.32-35
|
>19.
| Кропочева Н. Інтеграція фахових педагогічних видань в європейський інформаційний простір/Н. Кропочева // Бібліотечний вісник. -К.:НБУВ, 2016,N N 2.-С.33-39
|
>20.
| Кузько В. громадсько активна школа /В. Кузько // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 6.-С.25-31.
|
>21.
| Ларионов А.А. Студенчество в Славяно-греко-латинской академии в первой половине ХVІІІ века/А. А. Ларионов // Российская история. -Москва:Наука, 2010,N N 6.-С.30-40.
|
>22.
| Мандра С. готуємося до планування діяльності загальноосвітнього закладу /С. Мандра // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 6.-С.18-24.
|
>23.
| Матвієнко О. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я у дітей молодшого шкільного віку/О. Матвієнко // Рідна школа, 2013. т.№ 11.-С.45-48
|
>24.
| Ничкало Н.Г. Професійна педагогіка і педагогіка праці: проблеми взаємозв'язку/Н. Г. Ничкало // Педагогiка i психологiя. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.44-45.
|
>25.
| Отич О. Естетичні та етичні засади педагогіки добра академіка Івана Зязюна/О. Отич // Мистецтво та освіта, 2015. т.№ 3.-С.57-59
|
>26.
| Отич О. Мистецькі субдисципліни педагогіки в розвитку особистості майбутнього вчителя/О. Отич // Мистецтво та освіта, 2012. т.№ 2.-С.15-19
|
>27.
| Павко А.І. Загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів в університетах України у ХІХ - на початку ХХ ст./А. І. Павко // Український історичний журнал. -Київ:Дієз-продукт, 2010,N N 4.-С.99-115.
|
>28.
| Палійчук Р. Педагогічна спадщина Я. Ф. Чепіги ( Зеленкевича )/Р. Палійчук // Початкова освіта (Шкільний світ). -Київ:Редакції газет з дошкільної та початкової школи, 2010,N N 29.-С.3 - 6.
|
>29.
| Передрій О. Розвиток професійної компетентності вчителя вальдорфської школи/О. Передрій // Вища школа, 2012,N № 7.-С.105-110
|
>30.
| Постельняк А. Серпнева педагогічна рада /А. Постельняк // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 29.-С.20 - 22.
|
|
|