Пошуковий запит: (<.>S=педагогіка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Кабан Л. Рецензія на методичну розробку/Л. Кабан // Директор школи (Шкільний світ), 2009. т.№ 9/10.-С.1,15
|
>2.
| Халецька Л. Педагогічна рада як фактор створення ситуації успіху/Л. Халецька // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2009. т.№ 9/10
|
>3.
| Павко А.І. Загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів в університетах України у ХІХ - на початку ХХ ст./А. І. Павко // Український історичний журнал. -Київ:Дієз-продукт, 2010,N N 4.-С.99-115.
|
>4.
| Біліченко А. Київське меценатство ХІХ століття: факти, події, персоналії/А. Біліченко // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 9.-С.100-105.
|
>5.
| Постельняк А. Серпнева педагогічна рада /А. Постельняк // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 29.-С.20 - 22.
|
>6.
| Селігей П. Педагогіка Олександра Потебні і прблеми сучасного наукового стилю /П. Селігей // Дивослово (Українська мова й лiтература в навчальних закладах). -Київ:Дивослово, 2010,N N 8.-С.36 - 40.
|
>7.
| Тимощук О. Школа жіночності та лідерства/О. Тимощук // Дзеркало тижня. -Київ:Дзеркало тижня, 2010,N N 49.-С.15.
|
>8.
| Дульцева А. Лауреати премії імені Софії Русової/А. Дульцева // Освіта України. -Киев:Киевские ведомости, 2010,N N 79.-С.3.
|
>9.
| Галів М.Д. "Актуальність - неактуальність" вивчення творчості А.С. Макаренка/М. Д. Галів // Педагогiка i психологiя, 2010. т.№ 4.-С.40 - 51
|
>10.
| Ларионов А.А. Студенчество в Славяно-греко-латинской академии в первой половине ХVІІІ века/А. А. Ларионов // Российская история. -Москва:Наука, 2010,N N 6.-С.30-40.
|
>11.
| Андреев А.Ю. Ф.-С.Лагарп и разработка реформы народного образования в России/А. Ю. Андреев // Российская история. -Москва:Наука, 2010,N N 6.-С.40-46.
|
>12.
| Караманов О. “ школа і музей : працюэмо разом ”/О. Караманов, О. Ласкій // Історія України (Шкільний світ). -Київ:Бондаренко Т.П., 2010,N N 21.-С.13-16.
|
>13.
| Кузько В. громадсько активна школа /В. Кузько // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 6.-С.25-31.
|
>14.
| Железнова Т. прфілактика дитячого травматизму в закладах освіти /Т. Железнова, Л. Бурлака // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 6.-С.80-84.
|
>15.
| Блінова А. формування загальнокультурної компетенції в учнів /А. Блінова, А. Мацько, О. Криволапова // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 6.-С.67-79.
|
>16.
| Бнеженар Г. пріорітети розвитку гімназійної освіти /Г. Бнеженар // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 6.-С.5-17.
|
>17.
| Мандра С. готуємося до планування діяльності загальноосвітнього закладу /С. Мандра // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 6.-С.18-24.
|
>18.
| Фельдштейн Д.И. Психолого-педагогические проблемы построения новой школы в условиях значимых изменений ребенка и ситуации его развития /Д. И. Фельдштейн // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2010,N N 3.-С.47-56.
|
>19.
| Палійчук Р. Педагогічна спадщина Я. Ф. Чепіги ( Зеленкевича )/Р. Палійчук // Початкова освіта (Шкільний світ). -Київ:Редакції газет з дошкільної та початкової школи, 2010,N N 29.-С.3 - 6.
|
>20.
| Ничкало Н.Г. Професійна педагогіка і педагогіка праці: проблеми взаємозв'язку/Н. Г. Ничкало // Педагогiка i психологiя. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.44-45.
|
>21.
| Сташко Ж. гуманізм як основа перебудови вітчизняної школи /Ж. Сташко // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 6.-С.3-4.
|
>22.
| Василенко Н. Організація прфільного навчання в середній школі /Н. Василенко // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 21.-С.15-24.
|
>23.
| Бакумець О. Диференційований підхід до організації навчально-виховного процесу/Оксана Бакумець // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8 (серпень).-С.70 - 72
|
>24.
| Дзевульська О. Психолого-педагогічні умови самореалізації учнів/Олена Дзевульська // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8.-С.73-75
|
>25.
| Гриб С. Шляхи реалізації науково - методичної проблеми школи/Світлана Гриб // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8 (серпень).-С.24-32
|
>26.
| Шульга В. Втілення ідеї синергетичної акмеології в освіті майбутнього. Особливості роботи експериментального навчального закладу над єдиною науково-методичною темою/Вікторія Шульга // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8 (серпень).-С.33-44
|
>27.
| Передрій О. Розвиток професійної компетентності вчителя вальдорфської школи/О. Передрій // Вища школа, 2012,N № 7.-С.105-110
|
>28.
| Дічек Н. Розвиток української педагогічної думки : віхи поступу/Н. Дічек // Рідна школа, 2012. т.№ 6.-С.79-80
|
>29.
| Отич О. Мистецькі субдисципліни педагогіки в розвитку особистості майбутнього вчителя/О. Отич // Мистецтво та освіта, 2012. т.№ 2.-С.15-19
|
>30.
| Матвієнко О. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я у дітей молодшого шкільного віку/О. Матвієнко // Рідна школа, 2013. т.№ 11.-С.45-48
|
|
|