Пошуковий запит: (<.>U=159.922.7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Рибачек Тетяна Роль практичного психолога в системі роботи з обдарованими дітьми/Тетяна Рибачек // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 10.-С.8-11
|
>2.
| Дудникова Е. Гармония в многообразии/Е. Дудникова // Библиополе, 2013. т.№ 7.-С.24-27
|
>3.
| Борисова В. О. Агресивність у підлітковому віці та вплив на неї вікових криз/В. О. Борисова, О. В. Ігнатенко // Вісник, 2017. т.№ 2.-С.75
|
>4.
| Горбатюк Ю. П. Виникнення та розвиток агресивної поведінки в підлітковому віці/Ю. П. Горбатюк, А. В. Казьмерчук // Вісник, 2017. т.№ 2.-С.76-77
|
>5.
| Сафончик О. О. Проблема агресії молодших школярів на сучасному етапі в теорії та практиці соціальної роботи/О. О. Сафончик, О. В. Ігнатенко // Вісник, 2017. т.№ 2.-С.104
|
>6.
| Сорока А. Дитячі страхи: причини виникнення й особливості перебігу/А. Сорока, Н. М. Дубравська // Вісник, 2017. т.№ 2.-С.106-108
|
>7.
| Козлова Назад у майбутнє/Анна Козлова // Психолог (Шкільний світ), 2020. т.№ 3 (берез.).-С.74-77
|
>8.
| Учитель + учень = контакт/Наталія Багацька, Ольга Озарко // Психолог (Шкільний світ), 2020. т.№ 7/8.-С.28-29
|
>9.
| Падій Адаптація першокласників засобами комунікації/Ольга Падій, Ніна Савчук // Психолог (Шкільний світ), 2020. т.№ 7/8.-С.30-67
|
>10.
| Гуламирян Емоційний комфорт дитини/Ірина Гуламирян // Психолог (Шкільний світ), 2020. т.№ 9/10.-С.20-27
|
|