Пошуковий запит: (<.>U=373-056.45(477)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Соловйов Ю. Ліцей-флагман обласної програми "Обдаровані діти"/Ю. Соловйов // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 4/5.-С.4-5.
|
>2.
| Порох Л. Робота зі здібними та обдарованими дітьми: організаційно-управлінський аспект/Л. Порох // Рідна школа, 2011. т.№ 3.-С.39-42
|
>3.
| Сагайдак А. Організація роботи щодо виявлення та виховання обдарованої особистості/Альона Сагайдак // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 3.-С.104-110
|
>4.
| Хілінська Л. Прикладні аспекти формування іміджу навчального закладу/Людмила Хілінська // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 6.-С.98-103
|
>5.
| Всеукраїнський конкурс "Первоцвіт-2012" Сільська школа: всеукраїнські обрії плекання обдарованої молоді/упоряд. Ольга Виговська [та ін.] // Директор школи, ліцею, гімназії, 2012. т.№ 6.-С.62-72
|
>6.
| Переможці за номінаціями/авт.-упоряд. Ольга Виговська [та ін.] // Директор школи, ліцею, гімназії, 2012. т.№ 6.-С.73-103
|
>7.
| Сільська школа: всеукраїнські обрії плекання обдарованої молоді/авт.-уклад. О.Виговська та ін. // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 1.-С.78-108
|
>8.
| Наставники обдарованої молоді/авт.-уклад.: Ольга Виговська, Олексій Виговський, Тетяна Годецька // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 3.-С.4-30
|
>9.
| Нікішенко В. Обдаровані діти - інтелектуальна еліта України/В. Нікішенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 3.-С.18
|
>10.
| Доценко С. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи/С. Доценко // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.54-59
|
>11.
| Бачинська Є. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України"/Є. Бачинська // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.69-74
|
>12.
| Войникова О. Організація роботи з обдарованою та здібною молоддю в Школі майбутнього/О. Войникова // Рідна школа, 2014. т.№ 6.-С.67-70
|
>13.
| Москалевський З. Школа у творчому пошуку: організація роботи педагогічного колективу/З. Москалевський, Н. Левицька // Директор школи (Шкільний світ), 2015. т.№ 7/8.-С.39-58
|
>14.
| Владімірова Л. Школа сталого розвитку/Л. Владімірова // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2015. т.№ 11/12.-С.71-94
|
>15.
| Хома О. З. Організація діяльності з обдарованими учнями (з досвіду діяльності міста)/О. З. Хома // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015. т.№ 10.-С.65-70
|
>16.
| Ладиченко Т. Робота з обдарованою молоддю/Т. Ладиченко // Історія в рідній школі, 2015. т.№ 11.-С.2-5
|
>17.
| Желюк О. Система розвитку обдарованих дітей - основа успішної діяльності навчального закладу/О. Желюк // Директор школи (Шкільний світ), 2016. т.№ 19/20 (жовтень).-С.61-82
|
>18.
| Бородчук І. Розвиток дослідницьких здібностей обдарованої учнівської молоді у секціях МАН/І. Бородчук, Я. Колісник // Педагогічна думка, 2016. т.№ 4.-С.55-57
|
>19.
| Шульга І. В. Аналіз результатів ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії 2015-2016 н. р. [на базі Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20] та методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми/І. В. Шульга // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.58-61
|
>20.
| Ахмедова Л. В. Від творчого вчителя до творчого учня/Л. В. Ахмедова, Л. М. Ремидовська // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.62-65
|
>21.
| Гринь О. З досвіду роботи з обдарованими дітьми в ході вивчення історії/О. Гринь // Четверті Фльорівські читання. -Чернігів:ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2015.-С.87-90
|
>22.
| Грошева О. Запаліть вогник дитячих здібностей/Оксана Грошева // Початкова школа, 2017. т.№ 10.-С.1-3.
|
>23.
| Прокопова Система професійного самовдосконалення вчителів щодо роботи з обдарованими учнями/Олена Прокопова, Олена Кириченко // Директор школи (Шкільний світ), 2018. т.№ 7/8.-С.47-100
|
>24.
| Збір обдарованих // Освіта України, 2018. т.22 січ. (№ 3).-С.3
|
>25.
| Седеревічене Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі/Алла Седеревічене // Початкова школа, 2018. т.№ 6.-С.9-10
|
>26.
| Бабаніна Виховувати креативну й успішну особистість/Світлана Бабаніна // Початкова школа, 2018. т.№ 6.-С.52-53.
|
>27.
| Пастушенко Не кажи: "Не вмію", а кажи: "НАВЧУСЯ!"/Наталія Пастушенко // Початкова школа, 2018. т.№ 6.-С.57-58
|
>28.
| Ханзель STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України"/Жанетта Ханзель // Початкова школа, 2018. т.№ 7.-С.3-5
|
>29.
| Поцелуйко Ю. І. Обдаровані діти - інтелектуальна еліта України/Ю. І. Поцелуйко // Педагогічні обрії, 2018. т.№ 4.-С.105-109
|
>30.
| Степанян Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України"/Нуне Степанян, Валентина Рожнова // Початкова школа, 2018. т.№ 12.-С.4-6.
|
|
|