Пошуковий запит: (<.>U=373-056.45<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 137
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Дяків В. Контрольно-аналітична діяльність як необхідний компонент системи роботи з обдарованими учнями/В. Дяків // Завуч (Шкільний світ), 2009. т.№ 1.-С.17-19
|
>2.
| Кушнір В. Пошуки науково-практичних підходів у дослідженні феномену дитячої обдарованості/В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рошкова // Рідна школа, 2009. т.№ 4.-С.66-69
|
>3.
| Мінакова М. Чарівне скло уяви/М. Мінакова // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 11/12.-С.29-30
|
>4.
| Плахтій Л.В. Особистісно орієнтований підхід до навчання і виховання здібних і обдарованих дітей у контексті життєтворчої особистості/Л. В. Плахтій // Початкова освіта (Шкільний світ), 2009. т.№ 5/7.-С.38-41
|
>5.
| Подзігун А. Ліцей-інтернат для обдарованої учнівської молоді сільської місцевості/А. Подзігун // Директор школи, ліцею, гімназії, 2009. т.№ 1.-С.66-72
|
>6.
| Трощинська Л.І. Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми/Л. І. Трощинська // Вивчаємо українську мову та літературу, 2009. т.№ 11.-С.2-5
|
>7.
| Федорова Н. Технологія особистісно орієнтованого навчання - один із елементів модернізації педагогічних умов для розкриття обдарованості дитини/Н. Федорова // Рідна школа, 2009. т.№ 4.-С.62-65
|
>8.
| Волощук В. Здібнісна природа інтелектуальної обдарованості /В. Волощук, І. Волощук, В. Шепотько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2009,N N 11.-С.33-38
|
>9.
| Кочерга О. Підтримуємо обдарованість/О. Кочерга // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 3.-С.21-23
|
>10.
| Обдарована дитина // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2009,N N 23/24.-С.14-40
|
>11.
| Комаров К. Система роботи з обдарованими дітьми/К. Комаров // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 8.-С.8-13
|
>12.
| Івченко К. Не загасити іскру Божу. Робота з обдарованими учнями/К. Івченко // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 8.-С.1, 16-20
|
>13.
| Шаміна О. Обдаровані діти: підходи та методи роботи з ними/О. Шаміна // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 13.-С.22-26.
|
>14.
| Зотова І. Ситема психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів ліцею/І. Зотова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 4/5.-С.27-29.
|
>15.
| Чернишов О. Підготовка педагогів до роботи з обдарованими дітьми /О. Чернишов // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 4/5.-С.12-14.
|
>16.
| Лисий І. Організація роботи з обдарованими дітьми /І. Лисий, І. Ситнік // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 4.-С.157-164.
|
>17.
| Тригуба В. Робота з обдарованими дітьми/В. Тригуба, Т. Грицюк // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 4.-С.21-24.
|
>18.
| Гузь М. Обдаровані діти/М. Гузь // Початкова освіта (Шкільний світ). -Київ:Редакції газет з дошкільної та початкової школи, 2010,N N 39.-С.2-6.
|
>19.
| Поліщук Т. Формування обдарованості школяра /Т. Поліщук // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 37.-С.26 - 28.
|
>20.
| Гудь М. Обдаровані діти/М. Гудь // Початкова освіта (Шкільний світ). -Київ:Редакції газет з дошкільної та початкової школи, 2010,N N 45.-С.2-4.
|
>21.
| Гуляєва І. Організація колективного способу навчання/І. Гуляєва // Початкова освіта (Шкільний світ). -Київ:Редакції газет з дошкільної та початкової школи, 2010,N N 47.-С.2-5.
|
>22.
| Шляхова Г. Організація роботи з обдарованими дітьми/Г. Шляхова // Трудове навчання (Шкільний світ), 2011. т.№ 1.-С.3-11
|
>23.
| Проблема обдарованості // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.червень (N 23) .-С.22-32
|
>24.
| Пузиревич К. Феномен особистісної обдарованості/Катерина Пузиревич // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.№ 22/23 (червень).-С.3-14
|
>25.
| Володівська Ж. Робота з обдарованими дітьми. Профілактика стресів, розумового та емоційного перевантаження/Жанна Володимирівна // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.N 22/23 (червень).-С.15-30
|
>26.
| Кузнєцова Як виховати обдаровану особистість/Марія Кузнєцова // Біологія і хімія в школі, 2011. т.№ 3.-С.27-28
|
>27.
| Чепур О. Соціально-психологічна підтримка обдарованих учнів/Ольга Чепур // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.N 22/23 (червень).-С.31-34
|
>28.
| Зінченко Н. Дитина. як краще її зрозуміти?/Н. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 6.-С.78-79
|
>29.
| Синя Надія Реалізація ідей розвитку творчої обдарованості учнів під час вивчення географії/Надія Синя // Географія та основи економіки в школі, 2011. т.№ 6.-С.24-26
|
>30.
| Земєлєва Л. Система роботи з обдарованими дітьми: долаємо проблеми сучасної сільської школи/Лариса Земєлєва, Юлія Кривенко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 3.-С.26-45
|
|
|