Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=ІКТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
132
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
74
В 75
Воротникова, І.
Соціальна адаптація педагогів до
ІКТ
[Текст] / І. Воротникова> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. -
N 12
. - С. 21 - 23.
ББК
74
Рубрики:
Освіта--Адаптація--Педагогіка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Карук, Н.
Інформаційно-комп'ютерні технології: актуалізувати і допомогти : Замість методичної передмови [Текст] / Н. Карук, Т. Локойда, М. Малько> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 10-12.
Рубрики:
Українська мова--Методика--Методи навчання
Література українська--Методика--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології (
ІКТ
)
--
ІКТ
-компетентність
--
мультимедійні презентації у програмах PowerPoint, Publisher, Excel
Анотація:
У статті визначено основні аспекти методики використання інформаційно-комунікаційних технологій, проаналізовано шляхи впровадження
ІКТ
на сучасному уроці української мови та літератури (зокрема мультимедійні дидактичні матеріали, презентації). Доведено, що
ІКТ
, увібравши в себе елементи різних технологій, надають можливість самореалізації і самовизначення особистості в інформаційному суспільстві.
Дод.точки доступу:
Локойда, Т.; Малько, М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Дуняшенко, Н.
Вчимося жити в інформаційному суспільстві. : Тренінг для старшокласників на тему: "Використання інформаційно-комунікаційних (ІК) та телекомунікаційних технологій (
ІКТ
) під час навчально-виховного процесу в загальноосвітніх закладах нового типу" [Текст] / Наталія Дуняшенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. -
№ 4
. - С. 6-12.
Рубрики:
Інформатика--Урок
Інформатика--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
робота в групах
--
ролі в групах
--
презентація
--
метод проектів
--
асоціативний рядок "Якості вчителя"
Анотація:
Запропоновано розробку засідання творчої групи "Технологія моделювання уроку з використанням
ІКТ
" у формі тренінгу з вищевказаної теми. Мета заняття - ознайомити учасників з поняттям "тренінг", обговорити проблему інформатизації освіти, розширити знання учнів з цієї теми, а також навчати їх спілкуванню у творчому колективі і неформальній обстановці.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Воробієнко, П.
Проблеми використання закономірностей впливу
ІКТ
на економічний розвиток країни / П. Воробієнко, В. Гранатуров> // Економіка України. - 2011. -
№ 8
. - С. 26-33
Рубрики:
Телекомунікації--Розвиток--Україна
Економічний розвиток--Інформаційне забезпечення
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології
--
ВВП
Дод.точки доступу:
Гранатуров, В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Сысоев, П. В.
Компетенция учителя иностранного языка в области использования информационно-коммуникативных технологий [Текст] / П.В. Сысоев ; М.Н. Евстегнеев> // Иностранные языки в школе. - 2011. -
№ 6
. - С. 16-20 : ил. - Библиогр.: с. 20 . - ISSN 0130-6073
Рубрики:
Іноземні мови--Технічні засоби навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ІКТ
компетенція
--
інформаційна компетенція
--
компетентність вчителя іноземної мови
Дод.точки доступу:
Евстегнеев, М.Н.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
6.
Бахматюк, Я.
ІКТ
і мультимедійне забезпечення навчального процесу на уроках історії [Текст] / Ярослав Бахматюк> // Історія України (Шкільний світ). - 2011. -
№ 37 (жовтень)
. - С. 3-16 : ілюстр.
Рубрики:
Міжпредметні зв'язки--Історія--Інформатика--Загальноосвітній навчальний заклад
Кл.слова (ненормовані):
мультимедійність
--
інтерактивність
--
програмне забезпечення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Пушкарьова, Т. О.
Роль
ІКТ
в створенні єдиного європейського освітнього простору / Т. О. Пушкарьова> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. -
№ 7
. - С. 6-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інформатика--Інформатизація освіти
Інформатика--Зарубіжний досвід
Анотація:
Важливість розвитку і впровадження
ІКТ
в усі сфери життя, особливо в системи освіти, визнається всіма європейськими державами, що підтверджується міжнародними документами, такими, як Стратегії розвитку країн Європейського Союзу «ЄС 2020», Окінавська Хартія глобального інформаційного суспільства тощо. Одними з пріоритетних напрямів розвитку держав європейські країни визначили освіту, дослідження, інновації, творчий потенціал з подальшим створенням, підтримкою і розвитком цифрової економіки, набуттям відповідних цифрових знань, умінь і навичок, отримання цифрової грамотності (
ІКТ
-грамотності) громадянами європейських країн.
Знайти схожі
>
8.
Удод, О. А.
Реалізація нової моделі освіти, заснованої на використанні
ІКТ
, висуває нові вимоги до всіх учасників навчального процесу / О. А. Удод> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. -
№ 7
. - С. 3-5
Рубрики:
Інформатика--Інформатизація освіти
Анотація:
Відповіді директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, доктора історичних наук, професора, члена кореспондента НАПН України Удода Олександра Андрійовича на запитання заступника головного редактора науково методичного журналу «Комп’ютер у школі та сім’ї» Лапінського В. В.
Знайти схожі
>
9.
Евстегнеев, М. Н.
Компетентность учителя иностранногоя языка в области использования информационно-коммуникационных технологий [Текст] / М.Н. Евстегнеев> // Иностранные языки в школе. - 2011. -
№ 9
. - С. 2-9 : ил. - Библиогр.: с. 9 . - ISSN 0130-6073
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Технічні засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
ІКТ
компетентність вчителя
--
компонентний склад
--
рівні
ІКТ
компетентності
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
10.
Журило, В.
Використання
ІКТ
як вибір індивідуальної траєкторії розвитку особистості учня [Текст] / В. Журило> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2011. -
№ 10 (жовтень)
. - С. 19-24 : табл.
ББК
74.202
Рубрики:
Інформаційно-комунікаційні технології--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
портфоліо дитини
--
програма "Ділова активність"
--
екологічна кімната
--
метод проектів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)