Пошуковий запит: (<.>K=Маркетинг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1572
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: Н748486 (Журнал) Новый маркетинг [Текст] Зареєстровані надходження: 2005
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: С115787 (Журнал) Социология:Теория, методы, маркетинг [Текст] Зареєстровані надходження: 2015
2003
2002
2001
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: М559884 (Журнал) Маркетинг и реклама [Текст] : український професійний журнал. - Харків : Студцентр, 1996 - Зареєстровані надходження: 2006
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: С774614 (Журнал) Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст]. - Київ : Соціологія:теорія,методи,маркетинг, 1997 - . - Виходить кожного кварталу. - ISSN 1563-3713 Зареєстровані надходження: 2024
2021
2020
2019
2018
2017
2015
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2002
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: М636468 (Журнал) Маркетинг в Українi [Текст]/ Українська Асоціація Маркетингу. - Київ : КНЕУ ім. В.Гетьмана. - Виходит раз на два місяця. - ISSN 1606-3732 Зареєстровані надходження: 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хамідова, А. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості [Текст] / А. Хамідова> // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 38-40
Рубрики: Хімічні підприємства Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Герасименко, В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг [Текст] / В. Герасименко, І. Давиденко> // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 41-46
Рубрики: Туристична індустрія Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Дод.точки доступу: Давиденко, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Савельєв, В. В. Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії [Текст] / В. В. Савельєв> // Економiка, фiнанси, право. - 2009. - № 4. - С. 3-5
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чухрай, Н. Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу [Текст] / Н. Чухрай> // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 53-58
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шумейко, В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах [Текст] / В. Шумейко> // Маркетинг в Українi. - 2009. - №1. - С. 46-48
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|
|