Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові дослідження<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Грошева, И. Роль маркетинга в управлении инновационной деятельностью малых и средних промышленных предприятий [Текст] / Ирина Грошева> // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 6. - С. 95-104. - Библиогр.: с.104
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Іінноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): стратегія -- маркетингові дослідження
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Устименко, В. А. Маркетингові дослідження впливу цінової політики та якості виробів на конкурентоспроможність продукції [Текст] / Устименко В. А., Данилова Г. О.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 2. - С. 198-205 : табл. - Бібліогр.: с. 204
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність -- продукція -- ціна -- якість
Дод.точки доступу: Данилова, Г. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Сергеева, М. Г. Маркетинговая служба как инструмент рынка труда и рынка образовательных услуг [Текст] / М. Г. Сергеева> // Alma mater. - 2011. - № 11. - С. 60-67 : табл. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 0321-0383ББК 65.290-211.1 Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок праці--Ринок освітніх послуг Кл.слова (ненормовані): освітні послуги -- маркетингові дослідження -- ринково-орієнтована система -- сфера освіти -- ринкова орієнтація освітнього закладу Анотація: Рассмотрены цели, задачи и основные направления деятельности маркетинговой службы в учреждениях профессионального образования в регионе. Маркетинговая служба представлена как эффективный инструиент взаимодействия рынков труда и образовательных услуг.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Киселева, В. Оценка уровня удовлетворенности персонала (на примере фармацевтической компании) [Текст] / Варвара Киселева> // Проблемы теории и практики управления. - 2012. - № 9/10. - С. 173-178. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Персонал--Управління--Фармацевтичне виробництво--Росія Кл.слова (ненормовані): фармацевтичний ринок -- маркетингові дослідження -- опитування -- задоволеність персоналу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Красікова, С. І. Застосування маркетингу в сфері послуг [Текст] / С. І. Красікова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 7/8. - С. 137-141 (№8) : рис., табл. - Бібліогр.: с. 141
Рубрики: Маркетинг--Послуги Кл.слова (ненормовані): розвиток маркетингу послуг -- маркетингові дослідження -- постачальник - споживач
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Кучин, С. П. Впровадження принципів маркетингової діяльності в роботі організацій театрального мистецтва [Текст] / С. П. Кучин> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2012. - № 3. - С. 164-169. - Бібліогр.: с. 168-169
Рубрики: Театр--Маркетингова діяльність Кл.слова (ненормовані): театральне мистецтво -- конкурентоздатність -- маркетингові дослідження
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Крымское лето 2012 - результаты маркетинговых исследований [Текст]> // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2013. - № 1. - С. 22-26
Рубрики: Туризм Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- споживчий попит -- туристичний бізнес
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Тенденції купувальної поведінки і купування одягу [Текст]> // Легка промисловість. - 2013. - № 1. - С. 25-26
. - ISSN 0135-230X Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): поведінка споживачів -- маркетингові дослідження
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Толчанова, Зоя Олексіївна. Формування оціночних критеріїв конкурентноспроможності підприємства в системі маркетингу [Текст] / З. О. Толчанова> // Економіка. Фінанси. Право. - 2013. - № 5. - С. 45-47. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 65.290-211.1 Рубрики: Маркетинг--Маркетинг промисловий--Підприємства--Конкурентноспроможність--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження Анотація: У статтіф досліджено методи оцінювання конкурентноспроможності підприємства. На основі проведеного автором маркетингового дослідження запропоновано систему оціночних критеріїв та належних до них одиночних показників для оцінювання конкурентноспроможності підприємства.
Знайти схожі
|
>10.
|
Тунік, А. Г. Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПАТ ПБК "Славутич" [Текст] / А. Г. Тунік> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2013. - № 2. - С. 186-189 : рис. табл. - Бібліогр.: с. 189
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- конкуренція -- зовнішнє середовище -- маркетингова діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|
|