Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мовна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.
74
Ч-46


    Черемська, О.
    Формування мовної і комунікативної компетенції мовної особистості у вищій школі [Текст] / О. Черемська // Вища школа. - 2010. - N 12. - С. 63-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74 + 81
Рубрики: Вища гуманітарна освіта
Кл.слова (ненормовані):
ібв -- мовна освіта -- українська мова

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Таранік-Ткачук , К. В.
    Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас [Текст] / К. В. Таранік-Ткачук // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 52.
Рубрики: Українська мова--Проект Концепції--Консультація
   Українська література--Проект Концепції--Консультація

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- мовна освіта
Анотація: Подано консультацію щодо обговорення проекту Державного стандарту в галузі "Мови і літератури".

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сысоев, П. В.
    Информатизация языкового образования: основные направления и перспективы [Текст] / П. В. Сысоев // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 2. - С. 3-9. - Библиогр.: с. 8 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- інформаційні та комунікативні технології -- мовна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Сысоев, П. В.
    Информатизация языкового образования: основные направления и перспективы [Текст] / П. В. Сысоев // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 3. - С. 2-9. - Библиогр.: с. 8. - Окончание. Начало см. №2, 2012 г. . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- інформаційні та комунікаційні технології -- мовна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Шумило, Наталя.
    Прониклива тональність Микити Шумила / Наталя Шумило // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. - № 9. - С. 35-37
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Письменники українські--Шумило М. М.--Творчість, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
мовна свідомість -- мовна освіта


Дод.точки доступу:
Шумило, Микита Михейович (український прозаїк, сценарист і перекладач ; 1903-1982) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

6.


   
    Програма післядипломної педагогічної освіти вчителів іноземних мов [Текст] / Т. В. Гора, Л. М. Костецька, С. М. Куриш // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 4-5. - Текст укр., рос.
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа--Навчальні плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
концептуальні документи -- мовна освіта -- професійні потреби
Анотація: Программа враховує основні українські та європейські концептуальні документи з мовної освіти та грунтується на професійних компетентностях вчителів. Вона покликана задовольнити професійні потреби всіх категорій вчителів завдяки гнучкій модульній організації запропонованих навчальних матеріалів. Програма сприятиме професійному розвитку вчителів впродовж усього життя, подоланню стериотипів щодо ролі вчителя як ретротранслятора інформації, а також заохочутавиме застосування інформаційних та комунікаційних технологій в освіті

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Романчук, С.
    Переказ як форма розвитку зв'язного мовлення учнів [Текст] / Світлана Романчук // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 2-4. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81+74
Рубрики: Українська мова--Зв'язне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- переказ -- зв'язне мовлення -- текст -- лінгвістичний аналіз тексту
Анотація: Сучасна парадигма навчального та виховного процесу вимагає від учителя-словесника креативного підходу, який розвиває у школярів логічне та образне мислення. Саме тому в статті йдеться про роль переказу як духовної константи, здатної сформувати в учнів найвищі моральні цінності. Розкрито структурні й лексико-семантичні особливості переказу як форми розвитку зв'зного мовлення. Проаналізовано різні види переказу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Борисенко, В.
    Роль комп'ютерних технологій у мовній підготовці майбутніх документознавців [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 15-17. - Бібліогр.: 2 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- мовна освіта -- сучасні технічні засоби -- комп'ютерні технології -- інформаційна компетентність
Анотація: Автор статті наголошує на необхідності постійного оновлення змісту вищої освіти, що супроводжується впровадженням якісної моделі підготовки студентів із застосуіванням інноваційних технологій навчання, визначає істотні переваги застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі мовної підготовки майбутніх документознавців.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Кучеренко, Ірина
    Стандартизація змісту освіти в аспекті розвитку мовної особистості (філософсько-методологічний аспект) [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 34-39. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст і методика викладання в середній школі
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- філософсько-методологічні тенденції -- стандартизація мовної освіти -- мовна свідомість -- комунікативна компетентність
Анотація: У статті розглянуто питання філософського підґрунтя сучасної мовної шкільної системи освіти. Обґрунтовано особливості стандартизації змісту навчання української мови як ключової філософсько-методологічної тенденції. На основі узагальненого аналізу різних точок зору сучасних учених схарактеризовано концепт "мовна особистість". Уточнено сутність стрижневих компетентностей - уміння вчитися і комунікативної компетентності в площині розвитку мовної особистості учня.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Омельчук, С.
    Сучасні тенденції в українській лінгводидактиці крізь призму наукових праць Марії Пентилюк [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 9-14. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Українська мова--Дидактика
   Українська мова--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
тенденція -- українська лінгводидактика -- мовна освіта -- підхід до навчання мови -- текстоцентризм -- дисертації -- Марія Пентилюк
Анотація: Розглянуто сучасні тенденції в теорії і методиці навчання української мои крізь призму наукових праць Марії пентилюк, перспективні для розвитку лінгводидактичної науки в ХХІ ст. У визначенні концептуальних засад навчання української мови враховано зміну парадигми філософії освіти, що відбувається в сучасному освітньому просторі; переорієнтування мовної освіти зі знаннєвого підходу на компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований; прогресивні лінгвістичні теорії і концепції, нові аспекти вивчення мови тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)